کد خبر : 1897544 | 06 فروردين 1402 ساعت 12:38 | 72K بازدید | 12 دیدگاه

ناگلزمان: توخل را مربی خودم نمی‌دانم!

توماس توخل در حالی جانشین یولیان ناگلزمان شد که این دو پیش از این سابقه همکاری با یکدیگر را هم داشتند.

ناگلزمان: توخل را مربی خودم نمی‌دانم!

به گزارش "ورزش سه"، مسیرهای درهم تنیده توماس توخل و یولیان ناگلزمان دوباره از هم متلاشی شد. منشأ این رابطه به سال 2006 برمی‌گردد، زمانی که ناگلزمان برای زیرمجموعه آگزبورگ به فرماندهی توخل کار می‌کرد!

سپس ناگلزمان، احتمالا بدون اینکه بداند، حرفه امیدوارکننده خود را روی نیمکت آغاز کرد. دوران حرفه‌ای ناگلزمان به دلیل آسیب‌دیدگی شدید زانو رو به پایان بود و توخل به او پیشنهاد داد که نقش خود را به عنوان یک بازیکن با نقش یک مربی و رهبر ترکیب کند.

ناگلزمان زمانی که هدایت لایپزیش را بر عهده داشت، قبل از تقابل با پاری‌سن‌ژرمن نسخه توخل گفته بود: "من فقط بازیکن توماس توخل بودم، نه چیزی بیشتر. این موضوعی است که بیش از حد درباره آن تبلیغات می‌شود. من برای زیرمجموعه آگزبورگ بازی می‌کردم، اما از زمان حضورم در مونیخ 1860 مصدومیت داشتم. در آن لحظه باید انتخاب می‌کردم. من کار می‌کردم تا هزینه تحصیلات دانشگاهی‌ام را تامین کنم و به کار خود را در مربیگری ادامه دهم. همه این‌ها توماس توخل را تحت تاثیر قرار داد.

این اولین قدم در حرفه من بود و من خوشحالم. سپس پیشنهادی داشتم که به عنوان سرمربی به مونیخ 1860 برگردم. غیرممکن بود تصور کنیم که هر دو در نیمه نهایی لیگ قهرمانان با هم روبرو می‌شویم. البته من او را مربی خود نمی‌دانم زیرا رابطه ما خیلی عملی بود."
همچنین توخل نیز درباره ناگلزمان از این عبارت استفاده می‌کرد: "او همیشه کنجکاو بود."

دیدگاه‌ها