کد خبر : 1897587 | 06 فروردين 1402 ساعت 15:35 | 9K بازدید | 12 دیدگاه

شجاع و کنعانی: پرانگیزه پس از ناامیدی

شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان بار دیگر به زوج اصلی قلب خط دفاعی تیم ملی بدل شده‌اند.

شجاع و کنعانی: پرانگیزه پس از ناامیدی

به گزارش "ورزش‌سه"، تا پیش از بازگشت کی‌روش به تیم ملی، جایگاه شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان در قلب خط دفاعی تیم ملی، تضمین‌شده بود. آن‌ها توانسته بودند با عملکرد بی‌نقص و مقتدرانه خود، دو بازیکن کلیدی اسکوچیچ برای خروج ایران از بحران مرحله مقدماتی جام جهانی شوند. پیش از این نیز تجربه این دو بازیکن در پرسپولیس بسیار موفق بود و آن‌ها توانسته بودند با تیم سابق خود، به فینال آسیا هم برسند.

با ورود کی‌روش همه‌چیز به‌یک‌باره دچار تغییر و تحول شد و او علاوه بر تغییر سیستم بازی تیم ملی، نفرات خط دفاعی را هم تغییر داد و به بازیکنانی اعتماد کرد که پیش‌تر خودش به تیم ملی دعوت کرده بود. البته کنعانی‌زادگان هم در دوران کی‌روش در تیم ملی حضور داشت؛ ولی این مربی پرتغالی ترجیح داد نفرات دیگری را در ترکیب تیم ملی در جام جهانی استفاده کند و به این ترتیب، شجاع خلیل‌زاده اصلا فرصت بازی پیدا نکرد و کنعانی‌زادگان هم فقط در نیمه دوم مصاف برابر انگلیس به میدان رفت.

با این حال، پس از پشت سر گذاشتن این روزهای ناامیدکننده برای این دو بازیکن، چند ماه پس از جام جهانی دوباره روزگار بر وفق مراد آن‌ها شده و در اولین حضور رسمی امیر قلعه‌نویی روی نیمکت، این مربی بار دیگر به زوج موفق تیم ملی در مسیر راه‌یابی به جام جهانی، اعتماد کرده است. 

کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده معتقدند که حضور در ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی حق آن‌ها بوده است و حالا انگیزه زیادی برای نشان‌دادن این موضوع به اهالی و علاقه‌مندان فوتبال دارند.

دیدگاه‌ها