کد خبر : 1897630 | 06 فروردين 1402 ساعت 19:59 | 20.7K بازدید | 22 دیدگاه

قزاقستان 3-2 دانمارک: شگفتی بزرگ در آستانا آرنا!

در دور دوم از مرحله مقدماتی یورو 2024، قزاقستان توانست بازی 2 بر صفر باخته را با پیروزی عوض کند.

قزاقستان 3-2 دانمارک: شگفتی بزرگ در آستانا آرنا!

به گزارش "ورزش سه"، در دور دوم از مرحله مقدماتی رقابت‌های یورو 2024، قزاقستان در استادیوم آستانا میزبان دانمارک بود و در عین شگفتی همگان، توانست با نتیجه 3 بر 2 از سد حریف خود گذشته و به پیروزی دست یابد.

این بازی با شروع توفانی میهمان همراه بود. در دقیقه 21 این مسابقه، سیمون کیائر با یک ارسال بلند از زمین خودی به پشت مدافعین، راسموس هویلوند با گلر قزاقستان در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه چیپ، توپ را از بالای سر گلر میزبان عبور داد و به گل نخست تیمش تبدیل کرد.

1835807

ستاره آتالانتا توانست دقایقی بعد، دومین گل خودش را نیز وارد دروازه قزاقستان کرد. روی یک توپ‌گیری و شلوغی‌های درون محوطه جریمه، راسموس هویلوند توانست با یک ضربه دروازه حریف را باز کند تا دانمارک نیمه نخست را با پیروزی 2 بر صفر به رختکن برود.

اما شگفتی این مسابقه در 17 دقیقه رخ داد. در دقیقه 73 قزاقستان صاحب یک خطای پنالتی شد که بختیار زینوتدینوف موفق شد این توپ را به گل تبدیل کرد. در دقیقه 86 نیز و روی کرنر ارسالی بایرجان اسلامخان، توپ در محوطه جریمه به اشکات تاگیبرگن رسید و او کار را به تساوی کشاند.

1835808

در دقیقه 89 قزاقستان باز هم روی یک کرنر به گل رسید تا شگفتی تکمیل شود. یان وروگوفسکی توانست فرصت خوبی را برای آبات ایمبتوف مهیا کند و این بازیکن با یک ضربه سر گل سوم را به ثمر رساند تا در عین ناباوری همگان، قزاق‌ها به گل سوم برسند و این بازی عجیب را با نتیجه 3 بر 2 برنده از زمین خارج شوند.

بدین‌ترتیب، دانمارک و قزاقستان با سه امتیاز از 2 بازی، در رتبه‌های دوم و چهارم قرار دارند و ایرلند شمالی و اسلوونی با سه امتیاز از یک بازی در رده‌های اول و سوم قرار دارند که به‌ترتیب باید به مصاف فنلاند و سن‌مارینو بروند.

1835810

دیدگاه‌ها