کد خبر : 1897637 | 06 فروردين 1402 ساعت 20:41 | 29.5K بازدید | 19 دیدگاه

اعلام آمادگی صادقی با گل امیدوارکننده

هافبک پرسپوليس بعد از مدت‌ها دوری از ترکیب، در جدال تدارکاتی مقابل پیکان موفق به گلزنی برای سرخپوشان شد.

اعلام آمادگی صادقی با گل امیدوارکننده

به گزارش “ورزش سه”، سعید صادقی که در جدال با هوادار تهران دچار آسیب‌دیدگی شده بود، بعد از مدت‌ها در رقابت برای حضور در ترکیب این تیم قرار گرفته و مشکلی برای همراهی این تیم برابر مس رفسنجان نخواهد داشت.

هافبک بازی‌ساز پرسپوليس که در این بازی حضوری ثابت در ترکیب یحیی گل‌محمدی مقابل پیکان داشت، توانست از روی ضربه پنالتی یکی از گل‌های تیمش را در این جدال تدارکاتی به نام خود کند و اکنون مهیای بازی با مس رفسنجان شده است. صادقی در فصل گذشته و در ترکیب گل‌گهر طی دو بازی رفت و برگشت نمایشی درخشان برابر مس رفسنجان در دربی کرمان داشته و اکنون باید دید در ترکیب پرسپوليس چه شرایطی را مقابل این حریف پشت سر خواهد گذاشت و قادر خواهد بود انتظاری که کادرفنی و هواداران از وی دارند را در این بازی به نمایش بگذارد یا خیر.

هافبک گل‌ساز و گلزن پرسپوليس بعد از مدت‌ها به ترکیب تیم باز خواهد گشت و در رقابت برای حضور در جمع نفرات یحیی گل‌محمدی خواهد بود تا این تیم شرایط بهتری را برابر حریف دنبال کند. سرمربی سرخ‌ها که این روزها ملی‌پوشان تیم خود را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در اختیار ندارد، در حال آماده سازی نفراتش برابر حریف قدرتمند رفسنجانی خواهد بود و باید دید بعد از شکست مقابل سپاهان، آنها با برتری در این جدال خارج از خانه، بار دیگر از نظر روحی در رقابت برای قهرمانی خواهند بود یا خیر.

دیدگاه‌ها