کد خبر : 1897653 | 07 فروردين 1402 ساعت 00:58 | 74.2K بازدید | 26 دیدگاه

دومین بمب در تعطیلات بازی‌های ملی

رسمی: آنتونیو کونته از تاتنهام جدا شد

باشگاه تاتنهام اعلام کرد که آنتونیو کونته، مربی باتجربه ایتالیایی، با توافق دوطرفه از این باشگاه جدا شد.

رسمی: آنتونیو کونته از تاتنهام جدا شد

به گزارش "ورزش سه"، کونته که 16 ماه قبل جانشین نونو اسپریتو سانتو روی نیمکت تاتنهام شد، بعد از اینکه در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش بازیکنان این تیم را خودخواه توصیف کرد و نحوه مدیریت باشگاه را زیر سوال برد، از هدایت این تیم کناره گیری کرد.
این در حالی است که آنها در لیگ برتر در رتبه چهارم قرار دارند و از شانس زیادی برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ برخوردارند اما از سایر جام‌ها حذف شدند.

1835878

براساس اعلام باشگاه، کریستین استلینی، کمک کونته، تا پایان فصل به عنوان سرمربی فعالیت خواهد کرد و رایان میسون، هافبک سابق تاتنهام، هم دستیار او خواهد بود.

در بیانیه این باشگاه آمده است:"ما اعلام می‌کنیم که آنتونیو کونته، سرمربی تیم، با توافق دو جانبه از باشگاه جدا شد. ما در اولین فصل حضور آنتونیو سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کردیم. ما از آنتونیو به خاطر همکاری‌اش تشکر می‌کنیم و برای او در ادامه مسیر حرفه‌ای‌اش آرزوی موفقیت داریم. 
کریستین استلینی به عنوان مربی موقت تا پایان فصل هدایت تیم را برعهده خواهد داشت و رایان میسون به عنوان کمک مربی فعالیت می‌کنم."
رابطه کونته و دنیل لوی زمانی خراب شد که این مربی ایتالیایی اعلام کرد بی‌دلیل نیست که تاتنهام دهه‌هاست به هیچ جامی دست پیدا نکرده است. 

1835883

دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام، گفت:"ما 10 بازی دیگر در لیگ برتر داریم و باید برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ بجنگیم. ما باید در کنار هم باشیم. همه باید تلاش کنند تا بتوانیم بالاترین رتبه ممکن را برای باشگاه و هواداران فوق‌العاده و وفادارمان کسب کنیم."
انتظار می‌رود کونته به سری آ برگردد و باشگاه‌هایی مانند اینتر، یوونتوس و رم می‌توانند مقصد احتمالی او باشند.
احتمال اخراج کونته وقتی افزایش پیدا کرد که در تعطیلات بازی‌های ملی، در حالی که تمرینات تاتنهام از سر گرفته شده بود، او به لندن برنگشت و در ایتالیا ماند.  اکنون مدیران تاتنهام باید به دنبال چهارم مربی دائمی‌شان در چهار سال اخیر بعد از جدایی مائوریسیو پوچتینو در سال 2019 باشند. 
کونته پیش از پیوستن به تاتنهام هم از اینتر با توافق دو جانبه جدا شد. او با این باشگاه قهرمانی سری آ شده بود اما عدم توافق با مدیران باشگاه بر سر استراتژی فصل بعد باعث شد تا با دریافت مبلغی هنگفت از نرآتزوری جدا شود.
 

دیدگاه‌ها