کد خبر : 1897681 | 07 فروردين 1402 ساعت 10:32 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

ساسان در فُرم ایده‌آل مقابل پرسپولیس

مهاجم پیکان پاس تک گل تیمش در دیدار تدارکاتی مقابل پرسپولیس را داد.

ساسان در فُرم ایده‌آل مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، برتری دو بر یک پرسپولیس در آخرین مسابقه تدارکاتی مقابل پیکان در شرایطی به دست آمد که خودروسازان حملات زیاد و خطرناکی روی دروازه سرخ‌پوشان به وجود آوردند ولی تنها به یک گل دست پیدا کردند که این گل روی پاس ساسان حسینی و ضربه محمد بلبلی به ثمر رسید.

ساسان حسینی که هفته گذشته در آخرین مسابقه پیکان در سال ۱۴۰۱ و بازی تدارکاتی مقابل مس رفسنجان توانسته بود گلزنی کند، دیروز هم در دیدار دوستانه برابر پرسپولیس درخشان کار کرد و توانست پس از یک فرار از سمت راست محوطه جریمه، با یک پاس در عرض محمد بلبلی را در موقعیت خوبی قرار دهد و این بازیکن با شوت روی پا گلزنی کند.

این مهاجم که در این فصل ۲۲ بار به‌عنوان یار ثابت یا تعویضی برای پیکان به میدان رفته، پیش از شروع مجدد بازی‌های لیگ برتر و در دو مسابقه تدارکاتی اخیرشان مقابل تیم‌های بالانشین مس رفسنجان و پرسپولیس نشان داده به فرم ایده‌آل خود برگشته و سید مجتبی حسینی می‌تواند دوباره روی او حساب کند. 

پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان قرار می‌گیرد و ساسان حسینی امیدوار است در تقابل با تیم فصل گذشته‌اش بتواند عملکرد دیدارهای تدارکاتی را ادامه دهد و دوباره تبدیل به مهره موثری برای مجتبی حسینی شود.

1835923

دیدگاه‌ها