کد خبر : 1897764 | 07 فروردين 1402 ساعت 20:32 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

حیدری: از صحبت شیرازی تعجب می‌کنم

تصمیم فدراسیون برای هیئت جنجالی مشخص است

رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون توضیحاتی را در خصوص حواشی هیئت فوتبال استان تهران ارائه داد.

 تصمیم فدراسیون برای هیئت جنجالی مشخص است

به گزارش “ورزش سه” اختلاف و حواشی در هیئت فوتبال استان تهران بیشتر از هر زمانی دیده می‌شود. در حالی که اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم به ایجاد تغییرات در این هیئت کرده‌اند و تاج چند روز از عملیاتی شدن این تصمیمات سخن گفت اما، حبیب‌الله شیرازی همه مسائل موجود را تکذیب کرد.

با این حال طهمورث حیدری، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته استان‌ها در این خصوص می‌گوید: قبل از هر چیز سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان را به مردم تبریک عرض می‌کنم. همچنین بابت قهرمانی شایسته فوتبال ساحلی عرض تبریک و خدا قوت به اعضای این تیم را دارم. در مورد صحبت‌های آقای شیرازی که گفته کسی با او در مورد استعفا و تغییرات حرفی نزده باید بگویم مساله این طور نیست. 

وی در ادامه گفت: بعد از آخرین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در سال گذشته من خودم شخصا روز ۲۸ اسفند با آقای شیرازی صحبت کردم و تمامی سیاست‌های فدراسیون و مسائلی که باید گفته می‌شد را به صورت محرمانه به او انتقال دادم. بنابراین در جریان تصمیم فدراسیون در مورد هیئت فوتبال تهران است.

حیدری همچنین در مورد ادعای شیرازی در مورد اینکه چاپ و تهیه برگه‌های رای مجمع هیئت تهران دست او نبوده و در این مورد باید از طالقانی رئیس وقت کمیته استان گ‌ها سوال پرسیده شود، گفت: از خواندن این صحبت تعجب کردم چون در سراسر کشور در تمامی هیئت‌ها برگه‌های رای دست فدراسیون و کمیته استان‌ها نیست و برگه‌های رای  را خود هیئت‌ها چاپ می‌کنند و من این موضوع را تکذیب می‌کنم.

دیدگاه‌ها