کد خبر : 1897765 | 07 فروردين 1402 ساعت 20:05 | 36.1K بازدید | 15 دیدگاه

شکایت پدر فاتی از ژاوی به مدیران بارسلونا

بر اساس گزارش‌ها در اسپانیا آنسو فاتی و مدیر برنامه‌هایش امروز در دفتر باشگاه بارسلونا ملاقاتی مهم با مدیران این باشگاه درباره آینده این ستاره اسپانیایی داشتند.

شکایت پدر فاتی از ژاوی به مدیران بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی در فصل جاری با پیراهن بارسلونا عملکردی دور از انتظار داشته و همین باعث شده در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره آینده او مطرح بشود.

گفته می‌شود ژاوی از عملکرد فاتی راضی نیست و در لیست بازیکنان مازاد که برای تابستان آینده در اختیار مدیران باشگاه قرار داده نام آنسو هم به چشم می‌خورد. رادیو کادنا کوپه امروز مدعی شد پدر و مدیر برنامه‌های فاتی امروز با حضور در دفتر باشگاه با ماتئو آله‌مانی و یوردی کرویف جلسه‌ای مهم برگزار کرده است.

1836063

در این گزارش ادعا شده که پدر آنسو فاتی در دیدار با دو مدیر ارشد بارسلونا نارضایتی پسرش از کم بازی کردن را به آنها انتقال داده است. او مدعی شده که فاتی دعوت نشدن به تیم ملی اسپانیا از سوی لوئیس دلافوئنته را نتیجه بازی نکردن منظم با پیراهن بارسا می‌داند و از ژاوی به شدت دلخور است.

اما از سوی دیگر آلمانی و کرویف به پدر آنسو فاتی گفته‌اند شایعات درباره قصد باشگاه برای فروش او واقعیت ندارد. بارسا همچنان به آنسو فاتی اعتقاد دارد ولی مدیران نمی‌توانند در انتخاب ترکیب اصلی دخالت کنند و فاتی نباید انتظار داشته باشد که با توصیه مدیران به ترکیب راه پیدا کند و راه اصلی حل کردن مشکلات با شخص ژاوی است.

دیدگاه‌ها