کد خبر : 1897776 | 07 فروردين 1402 ساعت 21:28 | 29.7K بازدید | 7 دیدگاه

تمرین آقای گل برای اولین گل ملی(عکس)

مهاجم تراکتور به دنبال فرصت بیشتر در بازی‌های ملی و ادامه گلزنی خود در دیدار تدارکاتی ایران است.

تمرین آقای گل برای اولین گل ملی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سپری کردن یک فصل موفق در تراکتور و فراموش کردن اتفاقات پرسپولیس کاری کرد تا رضا اسدی در لیست امیر قلعه‌نویی قرار بگیرد و حتی در نخستین مسابقه دوستانه با هدایت این سرمربی، تجربه نخستین بازی ملی را به‌عنوان یار جانشین مقابل روسیه به دست بیاورد، اما او همچنان انگیزه دارد تا مدت زمان بیشتری به او فرصت داده شود.

رضا اسدی که در حال حاضر با هشت گل یکی از بهترین گلزنان لیگ برتر به شمار می‌رود و در پُست جدید خود نمایش بهتری از خط میانی داشته، توانسته خود را به‌عنوان یک مهاجم گلزن معرفی کند و عملکردش مورد توجه سرمربی جدید تیم ملی هم واقع شود.

1836086

مهاجم بلند قامت تراکتور پس از هفته‌های موفقی که در لیگ برتر داشت، حالا در تمرینات تیم ملی دو چندان انرژی گذاشته و آنطور که تصویر او به ثبت رسیده، با همه توان پشت توپ قرار گرفته تا شوت‌زنی و گلزنی داشته باشد و با عملکردش قلعه‌نویی را مجاب به استفاده از او در دقایق بیشتری کند.

تیم ملی ایران ۴۸ ساعت دیگر دومین مسابقه دوستانه‌اش در سال جدید را مقابل کنیا انجام می‌دهد که رضا اسدی به دنبال می‌خواهد پس از یک حضور تعویضی، بازی در ترکیب اصلی را هم در غیاب مهره‌های مثل سردار آزمون در اردوی فعلی تجربه کند و با نمایش خود، مثل تراکتور در تیم ملی هم جایگاه ثابتی به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها