کد خبر : 1897787 | 07 فروردين 1402 ساعت 22:11 | 14K بازدید | 4 دیدگاه

بازگشت پس از غیبت؛

حساس‌ترین تقابل حامد لک با پرسپولیس(عکس)

دروازه‌بان مس رفسنجان به دنبال تکرار درخشش این فصل مقابل پرسپولیس است.

حساس‌ترین تقابل حامد لک با پرسپولیس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک پس از دو فصل موفق همراه پرسپولیس و تجربه قهرمانی در لیگ برتر و سوپر جام و حضور موثر برای صعود سرخ‌پوشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا، حالا باید با یک پیراهن جدید برابر تیم سابق خود قرار بگیرد و این بار سد راه شاگردان یحیی گل‌محمدی برای موفقیت و رسیدن به قهرمانی خواهد بود.

این دروازه‌بان که در نخستین سال حضورش در پرسپولیس ۱۷ کلین‌شیت در ۲۸ بازی لیگ برتر و پنج کلین‌شیت در هشت مسابقه لیگ قهرمانان آسیا داشت، فصل قبل هم با وجود حواشی مختلف که برای او در این تیم به وجود آمد، ۱۰ بار دروازه خود را در ۲۳ مسابقه بسته نگه داشت ولی تغییر تیم کاری کرده که لک باید برابر تیم سال اخیرش به میدان برود.

1836116

حامد لک که علی‌رغم غیبت در ۶ مسابقه این فصل لیگ برتر بخاطر مصدومیت یا محرومیت، در ۱۷ بازی دیگر برای مس رفسنجان به میدان رفته و عملکرد درخشانی با ثبت ۱۰ کلین‌شیت و دریافت سه گل در سه بازی مختلف(ازجمله پرسپولیس در دور رفت) از روی نقطه پنالتی داشته، به دنبال این است تا این هفته مانع از برتری سرخ‌پوشان شود.

این دروازه‌بان که در آخرین مسابقه تیمش در سال گذشته مقابل تراکتور بخاطر محرومیت حضور نداشت، در تمرینات اخیرشان با انگیزه بیشتری نسبت به همیشه کارش را دنبال کرده تا در بهترین شرایط به دیدار مقابل پرسپولیس برسد و یک دیدار حیثیتی را برگزار کند.

حامد لک در دور رفت لیگ برتر هم توانست نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشد ولی اعلام یک پنالتی موجب شد تا این دروازه‌بان نتواند کلین‌شیت کند، اما او امید زیادی دارد دوباره برای مس رفسنجان بدرخشد و در بازگشت به ترکیب، تیمش را صاحب امتیاز کند.

1836117

دیدگاه‌ها