کد خبر : 1897858 | 08 فروردين 1402 ساعت 11:49 | 8.7K بازدید | 5 دیدگاه

16 از 20، باید بیشتر تلاش کنی

امیر قلعه‌نویی در روزهایی که کمتر کسی تصور می‌کرد، از کنار نام مهدی قایدی به راحتی گذشت و از او برای بازی دوستانه با روسیه و کنیا دعوت نکرد.

16 از 20، باید بیشتر تلاش کنی

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی به سبب بازی‌های خوبی که این فصل برای استقلال به نمایش گذاشت و انصافا این بازی‌های خوب هم کم نبود، تصور می‌شد، به تیم ملی دعوت شود و دست کم بازی در برابر کنیا را تجربه کند. مسابقه‌ای که امشب به وقت 20:30 در استادیوم آزادی برگزار می‌شود و بیشتر آن‌هایی بازی می‌کنند که در مصاف با روسیه به میدان نرفتند. 

سرنوشت جام جهانی این بار در یک فیفا دی دوستانه برای مهدی قایدی تکرار شد اما امیر قلعه‌نویی به دنبال حذف نام مهدی قایدی نیست و حتی در اولین حضور در کمپ تیم‌های ملی در مورد این بازیکن صحبت کرد. صحبت سرمربی تیم ملی در مورد مهدی قایدی بدین معنی است که وی برای امیر قلعه‌نویی یک بازیکن مورد بحث است. امیر قلعه‌نویی در این مصاحبه به صراحت به مهدی قایدی پیام داد، در صورت تلاش بیشتر در اردوهای بعدی حاضر خواهد بود. شاید به زعم این تصویر هم‌اکنون نمره مهدی قایدی نزد امیر قلعه‌نویی 16 از 20 است و در صورتی به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد که نمره‌اش تبدیل به 20 شود. شاید سرمربی تیم ملی دوست دارد مهدی قایدی در بازی‌ها بیشتر دوندگی داشته باشد و حتی دردوئل‌ها هم شرکت کند، چون در فوتبال امروز مهره‌های تهاجمی هم به دفاع تیمی کمک می‌کنند. فوتبال از دو بخش تشکیل شده است. حمله و دفاع یا دفاع و حمله. مربیان امروز بیشتر بازیکنانی را می‌پسندند که در هر دو بخش حاضر باشند و بازیکن دفاعی هم اگر در حمله حاضر نشود، خیلی به چشم مربیان نمی‌آید.

دیدگاه‌ها