کد خبر : 1897893 | 08 فروردين 1402 ساعت 15:01 | 56.5K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی برای جدایی بری درخواست غرامت کرد

توخل این نفر خاص را حتما در تیمش می‌خواهد

توماس توخل در آستانه شروع کار خود در بایرن مونیخ روی حضور یک دستیار ویژه تاکید دارد.

توخل این نفر خاص را حتما در تیمش می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل بعد از توافق با باشگاه بایرن مونیخ برای انجام کارهای شخصی راهی لندن شد و قرار است از روز سه شنبه کار خود را در تیم جدیدش آغاز کند. او در آستانه شروع کار خود در بایرن نگران حضور آنتونی بری، دستیار مورد علاقه خود، است.

آن‌ها باهم در سال 2021 فاتح لیگ قهرمانان اروپا با چلسی شدند و در تمام 99 بازی کنار هم روی نیمکت آبی‌های لندن حضور داشتند. بعد از جدایی توخل، بری در چلسی ماند و حالا این مربی به دنبال همکاری دوباره با دستیار مورد علاقه‌اش در بایرن مونیخ است.

طبق اعلام بیلد بری پیش از این درخواست خروج خود را به باشگاه چلسی ارائه کرده است. باشگاه چلسی تنها در صورتی موافق این جدایی است که باشگاه بایرن مونیخ بابت آن غرامت پرداخت کند. دو باشگاه برای حل این مشکل همچنان در حال مذاکره هستند.

توخل با تاکید به اهمیت حضور آنتونی در بین دستیارانش تاکید کرده است: "امیدواریم آنتونی را که در حال حاضر با چلسی قرارداد دارد، کنار خود داشته باشیم. ما برای این کار مبارزه می‌کنیم و برایش مصمم هستیم زیرا این خواسته مطلق من است. هفته آینده با سه دستیار کار خود را شروع خواهیم کرد."

به گفته تلگراف درخواست جسورانه توخل خیلی مورد استقبال باشگاه چلسی قرار نگرفته و گراهام پاتر نیز می‌خواهد دستیار خود را حفظ کند. این مربی انگلیسی به عنوان متخصص تمرین در تیم‌های ملی ایرلند و بلژیک هم کار کرده است. او علاوه بر شغل فعلی خود در چلسی، دستیار روبرتو مارتینز در تیم ملی پرتغال نیز است که عصر یکشنبه با درخشش رونالدو لوکزامبورگ را 6-0 برد.

1836319

دیدگاه‌ها