کد خبر : 1897897 | 08 فروردين 1402 ساعت 15:33 | 11.3K بازدید | 3 دیدگاه

یک برد و یک باخت سهم دو تیم؛

استرالیا پیروزی مقابل اکوادور را پس فرستاد!

شاگردان گراهام آرنولد دومین تقابل دوستانه با اکوادور را واگذار کردند.

استرالیا پیروزی مقابل اکوادور را پس فرستاد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی استرالیا و اکوادور در نخستین فیفادی پس از جام جهانی ۲۰۲۲ دو مسابقه تدارکاتی پیاپی در فاصله چهار روز مقابل یکدیگر در دستور کار قرار دادند که سهم هر دو تیم یک برد از این بازی‌های دوستانه و آماده‌سازی بود.

شاگردان گراهام آرنولد که در نخستین مسابقه دوستانه مقابل اکوادور به پیروزی پُر گل سه بر یک دست پیدا کردند، امروز هم در نیمه نخست با نمایشی بهتر از مهمان خود توانستند به برتری یک بر صفر برسند، اما در نهایت نتیجه را واگذار کردند.

تیم ملی فوتبال استرالیا از ساعت ۱۲ ظهر امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه مارول ملبورن، در دومین مسابقه دوستانه به مصاف تیم ملی اکوادور رفت که در نیمه نخست توانست با تک گل براندون بورلو و نخستین گل ملی این بازیکن ۲۷ ساله به پیروزی دست پیدا کند.

1836323

کانگوروها در دقیقه ۱۶ روی نفوذ جکسون ایروینه، کاپیتان خود تا پشت محوطه جریمه و پاس در عرض این بازیکن و در ادامه شوت محکم زمینی کریگ گودووین، تیرک عمودی دروازه اکوادور را به لرزه درآوردند که در ریباند براندون بورلو بدون مکث و یک ضربه پرقدرت دیگر موفق شد گل اول بازی را به ثمر رساند.

اکوادور که اخیرا فلیکس سانچز را به‌عنوان سرمربی انتخاب کرده و در نخستین دیدار تدارکاتی با این سرمربی اسپانیایی شکست مقابل استرالیا را متحمل شده بود، نیمه دوم بازی دوستانه امروز را بهتر شروع کرد و در دقیقه ۵۱ روی حرکت کوین رودریگوئز و خطای توماس دنگ صاحب یک ضربه پنالتی شد که پرویس استوپینان با شوت محکم به مرکز دروازه گل تساوی را به ثمر رساند.

1836325

شاگردان سانچز با ادامه نمایش هجومی خود در دقیقه ۶۵ یک کرنر در سمت راست زمین به دست آوردند که سانتر زیبای جونیور سورنوزا را ویلیام پاچو، مدافع ۲۱ ساله و پیشتاخته اکوادور با ضربه سر تبدیل به گل کرد و در نخستین بازی ملی خود موفق به گلزنی شد و در نهایت تیمش به برتری دو بر یک دست یافت.

تیم ملی فوتبال استرالیا که آخرین باخت خود را در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل آرژانتین متحمل شده بود، امروز هم در ملبورن با نتیجه دو بر یک برابر یک تیم دیگر از آمریکای جنوبی شکست خورد.

1836324

دیدگاه‌ها