کد خبر : 1897901 | 08 فروردين 1402 ساعت 15:43 | 41.1K بازدید | 46 دیدگاه

اعتماد مارتینز و حمله رونالدو به رکوردهای حیرت‌انگیزتر

بعد از حضور روبرتو مارتینز روی نیمکت تیم ملی پرتغال شاهد اوج‌گیری دوباره کریستیانو رونالدو هستیم. او حالا به دنبال رکوردهای حیرت‌انگیزتر است.

اعتماد مارتینز و حمله رونالدو به رکوردهای حیرت‌انگیزتر

به گزارش "ورزش سه"، زندگی کریستیانو رونالدو طی چند ماه اخیر با تغییرات بسیاری روبه‌رو شده است. او دیگر آن بازیکن تعویضی در منچستریونایتد و تیم ملی پرتغال نیست و دوباره به ستاره‌ای گلزن در تیم ملی کشورش تبدیل شده است. رونالدو همچنین در عرصه باشگاهی به دنبال قهرمانی‌های جدید با النصر است.

درخشش دوباره رونالدو در فیفادی جاری نشان داد که این ستاره 38 ساله هنوز تشنه موفقیت است. این بازگشت باشکوه با اولین حضور روبرتو مارتینز روی نیمکت تیم ملی پرتغال همزمان شد که احترام زیادی برای کریس قائل است.

1836328

خیلی‌ها منتظر حذف نام رونالدو توسط مارتینز بودند اما او فوق ستاره پا به سن گذاشته پرتغالی را به تیم ملی دعوت کرده و دوباره مسئولیت‌های خطیر سابق را به او سپرد. پاسخ رونالدو به این اعتماد درخشان بود؛ 4 گل طی دو بازی - دو دبل مقابل لیختن اشتاین و لوکزامبورگ.

مارتینز با اعتماد دوباره خود به رونالدو این فرصت را داد تا رکوردهای ملی خود را بیش از پیش دست نیافتنی کند. کاپیتان پرتغال بیشترین تعداد بازی ملی (198) را در اختیار دارد و تعداد گل‌های ملی خود را به عدد 122 رسانده است. او تنها دو بازی تا رسیدن به عنوان اولین بازیکن تاریخ با 200 بازی ملی فاصله دارد؛ بهترین گلزن ملی فوتبال دنیا در تعطیلات ماه ژوئن (تابستان) در بازی مقابل ایلسند و بوسنی شانس رساندن بازی‌های ملی خود به عدد 200 را خواهد داشت.

1836329

رونالدو بعد از اینکه اعتراف کرد دومین دوره حضورش در منچستریونایتد آن‌گونه که انتظار داشت پیش نرفت به دنبال تجربه کردن چالش‌هایی متفاوت است. او دور از هیاهوی فوتبال اروپا در عربستان گلزنی می‌کند و حضور در یورو 2024 در سن 39 سالگی و جام جهانی 2026 در سن 41 چالش‌های هیجان‌انگیز بعدی او هستند. رونالدو در صورت حضور در جام جهانی بعدی به اولین بازیکن تاریخ این جام تبدیل می‌شود که در 6 دور حاضر بوده است.

1836331

دیدگاه‌ها