کد خبر : 1897907 | 08 فروردين 1402 ساعت 16:34 | 98.9K بازدید | 16 دیدگاه

انتقاد شدید از ستاره من‌سیتی پس از ۵ گل!

حرکت غیرقانونی هالند با رولز رویس (عکس)

استفاده از گوشی موبایل هنگام رانندگی؛ گزارشی که سان از ارلینگ هالند منتشر و از او بابت این موضوع انتقاد کرده است.

حرکت غیرقانونی هالند با رولز رویس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،  ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی هنگام رانندگی در نزدیکی استادیوم اتحاد در حال استفاده از تلفن همراه دیده شد. به نظر می‌رسید که ماشین گلزنی نروژی در حالی که در یک جاده دو طرفه در منطقه نیو ایسلینگتون منچستر در حال حرکت بود، به گوشی هوشمندش نگاه و با آن کار می‌کرد. این اتفاق دقیقا یک روز پس از پنج‌ گلی که هالند در لیگ قهرمانان به لایپزیش زد، اتفاق افتاد.

عکس‌های منتشر شده توسط سان نشان می‌دهد که او هنگام رانندگی با رولز رویس کولینان ۳۰۰ هزار پوندی خود، از گوشی‌اش استفاده می‌کند. این اقدام مهاجم سیتی توسط یکی از شاهدان مورد انتقاد شدید قرار گرفت و هشدار داد که استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی می‌تواند عواقب خطرناکی برای او و اطرافیانش داشته باشد.

1836339

او در این باره گفت: "از زمانی که هالند به سیتی نقل مکان کرده، به سختی مرتکب اشتباه شده است اما  او باید هنگام رانندگی به جاده توجه بیشتری داشته باشد و هنگام رانندگی باید قوانین را رعایت کند. این یک اشتباه احمقانه است، اما می‌تواند برای او و سایر کاربران جاده خطرناک باشد."

گفتنی است در بریتانیا، رانندگانی که هنگام استفاده از تلفن همراه در رانندگی گرفته می‌شوند، با مجازات‌های شدیدی از جمله جریمه ۲۰۰ پوندی و ۶ امتیاز کسر از گواهینامه رانندگی مواجه می‌شوند. به طور مشابه، در کشور زادگاه هالند نروژ نیز غیرقانونی است که رانندگان هنگام کنترل وسیله نقلیه از گوشی موبایل استفاده کنند.

بر اساس گزارش RAC، یک سوم رانندگان در سال ۲۰۲۰ احساس می‌کردند که رانندگان دیگر از تلفن همراه استفاده می‌کنند. در حالی که آمار نشان می‌دهد که ۱۷ نفر به این خاطر جان خود را از دست داده و ۴۹۹ نفر مجروح شده‌اند.

دیدگاه‌ها