کد خبر : 1897919 | 08 فروردين 1402 ساعت 18:26 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان قلعه‌نویی وارد می‌شوند؛

در انتظار رونمایی از دو تازه‌ وارد دیگر برای اولین بازی

رضا شکاری و آرمین سهرابیان با درخشش در ترکیب گل‌گهر نظر امیر قلعه‌نویی را برای تجربه اولین حضور در اردوی تیم ملی جلب کرده‌اند.

در انتظار رونمایی از دو تازه‌ وارد دیگر برای اولین بازی

به گزارش ورزش‌سه، تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی با نتیجه یک بر یک در اولین حضور امیر قلعه نویی مقابل روسیه در ورزشگاه آزادی متوقف شد که سرمربی جدید تیم ملی از سه بازیکن به عنوان نفراتی که اولین تجربه حضورشان را در ترکیب تیم ملی تجربه میکردند استفاده کرد.
میلاد زکی‌پور، رضا اسدی و شهریار مغانلو اولین تجربه خود را با پیراهن ملی مقابل روسیه پشت سر گذاشتند و در دومین دیدار تیم ملی هم به نظر می‌رسد فرصت به رضا شکاری و آرمین سهرابیان به عنوان دو ملی‌پوش تازه وارد دیگر داده شود. 

1836364
با این وصف به نظر می‌رسد دیدار برابر کنیا اولین حضور ملی آرمین سهرابیان با لباس تیم ملی باشد؛ مدافعی که علاوه بر عملکرد بسیار خوب در خط دفاعی، در خط هجومی نیز با به ثمر رساندن ۴ گل نامش را در میان بهترین گلزنان فصل قرار داده است. 
در سوی دیگر رضا شکاری هم که با امیر قلعه‌نویی احیا شد به احتمال فراوان تا ساعتی دیگر مقابل کنیا اولین بازی خود را در لباس سفید تیم ملی تجربه می‌کند. او در فصلی که در پایان هفته ۲۳ آن قرار داریم، موفق به ثبت ۶ گل و ارسال ۵ پاس گل شده تا امیر قلعه‌نویی در دعوت او به اردوی تیم ملی شکی به دل راه ندهد.

دیدگاه‌ها