کد خبر : 1897945 | 08 فروردين 1402 ساعت 21:55 | 19.8K بازدید | 4 دیدگاه

چهار تعویض قلعه‌نویی با ورود سرخابی‌ها به زمین

تیم ملی ایران با چهار تغییر در ترکیب خود نیمه دوم دیدار با کنیا را آغاز کرد.

چهار تعویض قلعه‌نویی با ورود سرخابی‌ها به زمین

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در حالی نیمه اول دومین دیدار تدارکاتی خود در فیفا دی مقابل کنیا را با تساوی بدون گل به پایان رساند که برخلاف بازی دوستانه قبل برابر روسیه شکل هجومی بهتری ارائه نداد و البته بی‌دقتی در زدن ضربات نهایی کاری کرد تا حملات و توپ‌ها به بیرون بروند یا دراختیار بازیکنان حریف قرار بگیرند.

نمایش نیمه اول، تغییرات تاکتیکی و فرصت بیشتر به دیگر ملی‌پوشان سه علتی بود که امیر قلعه‌نویی را مجاب کرد در شروع ۴۵ دقیقه دوم، دست به چهار تغییر در ترکیب تیمش بزند و از خط دروازه تا وینگر جابه‌جایی‌هایی انجام بدهد.

سید پیام نیازمند، صادق محرمی، سید محمد کریمی و علیرضا جهانبخش که برخلاف دیدار مقابل روسیه، امشب در ترکیب ابتدایی مسابقه با کنیا قرار گرفته بودند، در شروع نیمه دوم تعویض شدند تا دیگر ملی‌پوشان فرصت بازی به دست بیاورند.

1836413

خروج این چهار ملی‌پوش از ترکیب کاری کرد تا سید حسین حسینی در خط دروازه قرار بگیرد، صادق محرمی در سمت راست خط دفاعی استفاده شود و میلاد سرلک در پُست هافبک دفاعی- میانی و مهدی ترابی به‌عنوان مقابل تیم ملی کنیا به میدان بروند.

میلاد سرلک در دیدار گذشته مقابل روسیه هم به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت و رامین رضاییان هم که برخلاف قبل در ترکیب قرار نگرفته بود، امروز از شروع نیمه دوم به زمین آمد.

دیدگاه‌ها