کد خبر : 1897947 | 08 فروردين 1402 ساعت 22:02 | 11.2K بازدید | 25 دیدگاه

شادی وصف‌ناپذیر کنیایی‌ها در قلب تهران

اولونگا و شوک ناگهانی به ورزشگاه آزادی

مایکل اولونگا از ابتدای مسابقه مورد توجه‌ترین چهره تیم ملی کنیا نزد هواداران بود.

اولونگا و شوک ناگهانی به ورزشگاه آزادی

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم بلند قامت و تیزچنگ که به واسطه درخشش فوق‌العاده در الدحیل به خصوص در دیدار مقابل تیم‌های ایرانی، شهرت زیادی در بین هواداران فوتبال ایران دارد با تسلطی فوق‌العاده، دروازه سیدحسین حسینی تازه نفس را باز کرد.

اولونگا پیش از آنکه به سمت دروازه ایران استارت بزند درست در مقابل انگین فیرات، مربی ترک تیم ملی کنیا توپ را از مقابل پای آرمین سهرابیان دزدید و با چند گام خود را به محوطه جریمه ایران رساند و در آنجا با ضربه تمام کننده که نظیرش در فوتبال ایران کمتر پیدا می‌شود توپ را با پای چپ به زاویه مخالف زد و دروازه ایران را گشود‌.

گلی که باعث شادی وصف‌ناپذیر نزدیک به سی هوادار کنیایی حاضر در ورزشگاه آزادی شد که مقابل جایگاه CIP، یک صدا و با انرژی فراوان تیم‌شان را تشویق می‌کنند.

1836416

در این لحظات و در شرایطی که همه نیمکت کنیا روی سر اولونگا ریخته و از این گل زیبا به هیجان آمده بود، احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی به همراه آرمین سهرابیان مشغول اعتراض به داور بودند که چرا خطای اولونگا را پیش از این گل اعلام نکرده است. داور عراقی اما بی‌توجه به این اعتراضات نقطه مرکزی زمین را نشان داد تا ایران که این نیمه را با ۴ تعویض آغاز کرده با یک شوک منفی مسابقه را ادامه بدهد‌.

نکته اینکه ایران در بازی روسیه نیز اولین گل مسابقه را دریافت کرده اما بعدا دست به جبران آن زده بود. در این مسابقه بعد از نمایش نه چندان مناسب نیمه اول، همه منتظرند تا شکل واقعی بازی ایران در بیاید و گل‌ها از راه برسند.

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها