کد خبر : 1897950 | 08 فروردين 1402 ساعت 22:04 | 203.9K بازدید | 101 دیدگاه

مسی در رئال: لحظه‌ای که تاریخ فوتبال را دگرگون می‌کرد

یکی از استعدادیاب‌های رئال مادرید برای اولین بار فاش کرد که لئو مسی قبل از پیوستن به بارسا به رئال مادرید پیشنهاد شده بود و ممکن بود با انتقال او به رئال تاریخ فوتبال به شکلی دیگر نوشته شود.

مسی در رئال: لحظه‌ای که تاریخ فوتبال را دگرگون می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از استعدادیاب‌های قدیمی باشگاه رئال مادرید که سال‌ها در این باشگاه فعالیت می‌کرد و از جمله خوش‌نام‌ترین استعدادیاب‌های لوس بلانکوس به حساب می‌آید ادعایی بزرگ مطرح کرده و می‌گوید لیونل مسی ممکن بود قبل از پیوستن به بارسلونا به رئال بپیوندد. اتفاقی که در صورت رخ دادن می‌توانست داستان دنیای فوتبال را به کل دگرگون کند.

مانولو رومرو، استعدادیاب قدیمی رئال مادرید، می‌گوید زمانی که لئو مسی تازه به اروپا آمده و در حال شروع فوتبال حرفه‌ای بود او با یکی از نزدیکان مسی که در کنار پدرش به عنوان مدیر برنامه‌ها فعالیت می‌کرد دیدار کرده بود. رومرو می‌گوید مسی در آن زمان هنوز به بارسا جواب مثبت قطعی نداده بود.

ادعای این استعدادیاب رئال زمانی جالب‌‌تر می‌شود که به این جمله او توجه کنید: «مسی در ماشین من نشسته بود و منتظر بود تا من از طرف رئال مادرید به او جواب بدهم.»

1836420

لحظاتی که می‌توانست تاریخ فوتبال را زیر و رو کند
مانولو رومرو گفت: «می‌توانید از خود لئو بپرسید. از زمانی صحبت می‌کنم که ویسنته دل‌بوسکه سرمربی رئال بود. پدر مسی خیلی ناراحت بود و فکر می‌کرد بارسا به پسرش فرصت نخواهد داد. او خودش شخصا به من گفت جوابم را سریع بده؛ لئو را به مادرید می‌بری؟ گفتم یک لحظه به من وقت بده. دارم به رئیس‌های باشگاه زنگ می‌زنم.»

استعدادیاب رئال مادرید می‌گوید درحالی‌که مشغول تماس گرفتن با دفتر مرکزی باشگاه بوده لئو مسی و پدرش در ماشین او در کنارش منتظر نشسته بودند تا از تصمیم نهایی لوس بلانکوس باخبر بشوند.

1836421

رومرو در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید مدیران رئال مادرید وقتی می‌فهمند که این نوجوان آرژانتینی مورد توجه بارسا بوده و با آن‌ها مذاکره کرده است پیشنهاد استعدادیاب‌شان را رد می‌کنند. رومرو می‌گوید: "پشت خط به من گفتند یادت باشد مادرید و بارسا برای هم خیلی خط و نشان می‌کشند، ولی کار خاصی نمی‌کنند."

مسی تنها کسی نبود که از چنگ رئال گریخت
در ادامه صحبت‌های مانولو رومرو مشخص می‌شود که مسی تنها بازیکنی نبوده که استعدادیاب‌های رئال قصد داشتند از باشگاه بارسا بربایند. او به چند استعداد دیگر اشاره می‌کند که خودش از آکادمی لاماسیا شکار کرده و قصد انتقال‌شان به مادرید را داشته است.

او می‌گوید یکی از این ستاره‌های نوجوان که رئال قصد به خدمت گرفتنش را داشت سرخیو بوسکتس بود. حتی دو طرف به عقد قرارداد بسیار نزدیک شده بودند و سرخیو قرار بود به اسپورتس سیتی در شهر ماردید برود و تست بدهد. ولی بارسا از این اتفاق مطلع شده و ماجرا را از بالای سر استعدادیاب‌ها با مدیران ارشد رئال حل می‌کند. در نتیجه از دفتر رئال یک فاکس برای رومرو ارسال می‌شود تا انتقال بوسکتس را رها کند.

1836422

دیدگاه‌ها