کد خبر : 1897961 | 08 فروردين 1402 ساعت 23:10 | 21.4K بازدید | 8 دیدگاه

اولین واکنش رئیس سابق فدراسیون اسپانیا به پرونده جنجالی

رئیس نگریرا: حرفی ندارم، من قبلا زندان رفته‌ام

آنخل ماریا ویار، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا، که نگریرا متهم جنجالی پرونده حقوقی باشگاه بارسا در زمان او به نایب‌رئیسی کمیته داوران منصوب شده بود می‌گوید به دلیل اصل وفاداری درباره او صحبت نخواهد کرد.

رئیس نگریرا: حرفی ندارم، من قبلا زندان رفته‌ام

به گزارش "ورزش سه"، آنخل ماریا ویار، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا، که به مدت 30 سال هدایت فوتبال این کشور را به عهده داشت در روزهای اخیر با مطرح شدن پرونده نگریرا در فوتبال این کشور بار دیگر مورد توجه قرار گرفته است.

نگریرا، نایب‌رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا، به دریافت مبالغی قابل توجه از باشگاه بارسلونا در زمان مسئولیتش متهم شده و دادستانی علیه او رسما به دادگاه شکایت کرده است. نگریرا حکم نایب‌‌رئیسی خود در کمیته داوران را از ویار دریافت کرده بود.

1836453

رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا امروز برای اولین بار با شرکت در مراسم اتحادیه خبرنگاران ورزشی این کشور با رسانه‌ها صحبت کرد و همان‌طور که انتظار می‌رفت سوالاتی درباره پرونده جنجالی از او پرسیده شد.

ویار به کنار گذاشته شدن خود از ریاست فوتبال اسپانیا و به زندان افتادنش اشاره کرد و گفت: "من 73 ساله هستم و 60 سال با فوتبال زندگی کرده‌ام. فقط 30 سال رئیس فدراسیون بوده‌ام. ولی من را از فوتبال بیرون انداختند و حبسم کردند. من را به یک سلول خیلی کوچک پرت کردند و لباس زندان به تنم کردند. من دیگر در اواخر عمرم هستم و به همه چیز رسیده‌ام. دیگر دنبال آرامشم و نمی‌خواهم بجنگم."

پرونده نگریرا؟
من بودم که به نگریرا پست دادم. وفاداری و خیانت نکردن برای من خیلی مهم است. برای همین نمی‌خواهم درباره این پرونده صحبت کنم. چرا که می‌دانم اگر چیزی بگویم علیه من استفاده می‌کنند و ممکن است افراد بی‌گناهی صدمه ببینند.

1836454

دیدگاه‌ها