کد خبر : 1897969 | 09 فروردين 1402 ساعت 00:07 | 39.9K بازدید | 21 دیدگاه

شکار صحنه حمله کنیا به ایران؛

وقتی اولونگا به سینه آرمین کوبید و گل زد! (عکس)

مهاجم کنیا قبل از گلزنی با شارژ مدافع تیم ایران در موقعیت حمله قرار گرفت.

وقتی اولونگا به سینه آرمین کوبید و گل زد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کنیا که در نیمه اول دیدار تدارکاتی مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی نمایش خوب و جنگنده‌ای ارائه کرده و در کنار آن موقعیت‌های نصف و نیمه‌ای هم به وجود آورده بود، در دقیقه ۵۱ روی یک ضدحمله سریع و البته صحنه‌ای که خطا به نظر می‌رسید، به گل اول بازی دست یافت.

آرمین سهرابیان با وجود اینکه نخستین بازی ملی خود را انجام می‌داد و انتظار می‌رفت استرس داشته باشد، در نیمه اول نمایش مطمئن و کم اشتباهی ارائه کرد و عملکردش در بسته ماندن دروازه ایران تاثیرگذار بود، اما ضربه مایکل اولونگا به سینه او و نقش بر زمین شدن این مدافع تیم ملی کاری کرد تا کنیا به گل برسد.

سهرابیان که در طول مسابقه مقابل کنیا روی نبردهای هوایی و زمینی با مهاجمان سرعتی و بلندقامت حریف برتری داشت و سه بار از نفوذهای اولونگا جلوگیری کرده بود، در صحنه گل کنیا هم قصد داشت توپ‌گیری کند و برتری در این نبرد تن به تن داشته باشد، اما آقای گل لیگ ستارگان قطر با آرنج دست چپ به سینه این مدافع ایران کوبید و در موقعیت گلزنی قرار گرفت و در ادامه دروازه را باز کرد.

دروازه تیم ملی ایران در دیدار مقابل کنیا فقط یک بار روی این صحنه مشکوک به خطا باز شد، اما در سایر دقایق بازی نمایش خوب و هماهنگی خط دفاعی ایران که سهرابیان و کنعانی‌زادگان در قلب آن بازی کردند، کاری کرد تا شاگردان قلعه‌نویی با موفقیت و برد این بازی را پشت سر بگذارند.

تصویر لحظه‌ای که ستاره کنیا به سینه مدافع تیم ملی ایران زد و در موقعیت گل قرار گرفت از دوربین امیرحسین خیرخواه عکاس "ورزش سه" ثبت شده که با هم آن را می‌بینیم:

1836477
1836478

دیدگاه‌ها