کد خبر : 1897974 | 09 فروردين 1402 ساعت 00:44 | 40.6K بازدید | 28 دیدگاه

نفس کاپیتان تیم ملی گرفته شد! (عکس)

کاپیتان تیم ایران بی‌وقفه در تمام مسابقات باشگاهی و ملی به میدان می‌رود.

نفس کاپیتان تیم ملی گرفته شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج‌صفی از جام جهانی قطر تا همین دیشب (سه‌شنبه) که در ورزشگاه آزادی حضور ثابت در مسابقه تدارکاتی مقابل کنیا داشت، در هیچ‌یک از مسابقات مهم باشگاهی و ملی غایب نبوده و در ترکیب تیم‌های خود قرار گرفته که همین اتفاق و پروازهای طولانی کاری کرد تا او توان خود را با گذشت زمان از دست بدهد.

حاج‌صفی که در دیدار تدارکاتی مقابل روسیه کم‌اشتباه کار کرده و وظایف خود به‌عنوان مدافع چپ و کاپیتان تیم ملی را به بهترین شکل انجام داده بود، یکی از پنج بازیکن ثابت و بدون تغییر ایران در دومین مسابقه دوستانه برابر کنیا به حساب می‌آمد که توانست در این بازی هم تا زمان حضورش در زمین عملکرد خوبی ارائه دهد.

کاپیتان تیم ملی ایران پس از ۱۴ مسابقه برای آ. ا. ک آتن پس از جام جهانی و سفر به شهرهای مختلف یونان طی سه ماه اخیر، به ایران بازگشت و در دو مسابقه تدارکاتی برای تیم ملی به میدان رفت که در دومین بازی با کنیا مشخص بود توان او گرفته شده و او هرچه داشته را برای عملکرد بهترش در زمین می‌گذارد.

1836500

حاج‌صفی در دقیقه ۶۱ دیدار مقابل کنیا جای خود را به امید نورافکن داد تا بیشتر استراحت کند و پس از سفر به یونان، دوباره آماده بازی و درخشش در ترکیب آ. ا. ک آتن شود.

کاپیتان تیم ملی ایران در پایان مسابقه با کنیا هم تمام بازیکنان را دور خود جمع کرد تا همراه یکدیگر به سمت سکوها و جایگاه بانوان بروند و برای دومین بازی پیاپی از این هواداران که در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند، تشکر کنند.

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها