کد خبر : 1897987 | 09 فروردين 1402 ساعت 05:30 | 36.2K بازدید | 11 دیدگاه

قلعه‌نویی این بار خوش‌شانس بود و خندید (عکس)

امیر قلعه‌نویی عموما خودش را مربی بدشانسی می‌داند، اما در مصاف با کنیا شرایط برای او به گونه‌ای دیگر رقم خورد.

قلعه‌نویی این بار خوش‌شانس بود و خندید (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم ملی فوتبال ایران در دومین حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت در شرایطی موفق به کسب پیروزی دو بر یک شد که در نیمه اول مسابقه نمایش پرانتقادی ارائه کرد. کنیا که در نیمه اول خوب کار کرده بود، در نیمه دوم و پیش از اینکه تعویض‌های امیر قلعه‌نویی بتوانند اثرگذاری خودشان را نشان بدهند، توانست با فرار سریع بهترین بازیکن خود به گل اول دست پیدا کند و در ادامه هم عملکرد قابل قبولی از شاگردان فیرات در حضور هواداران ایرانی در ورزشگاه آزادی شاهد بودیم.

1836530
با این حال حملات بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران سرانجام با دو ضربه ایستگاهی به بار نشست. اولی با ارسال دقیق رامین رضائیان برای محمد محبی و دومی با پاس غافلگیرانه نورافکن برای رامین رضائیان و ارسال این بازیکن که با اشتباه گلر تیم میهمان به گل دوم شاگردان امیر قلعه‌نویی بدل شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در کنفرانس خبری پس از این مسابقه بار دیگر به اتفاقات فوتبالی و بدشانسی‌اش اشاره داشت، اما در این مسابقه شانس با او و شاگردانش در کسب یک پیروزی روحیه بخش که فیفادی فروردین ماه را با امیدواری تمام کرد، یار بود، تا او به جای قاب‌هایی که از افسوس و حسرت او در بازی روسیه و همین‌طور برخی لحظات بازی با کنیا ثبت شده بود، اینگونه بخندد.

1836531

دیدگاه‌ها