کد خبر : 1898100 | 09 فروردين 1402 ساعت 18:05 | 5.4K بازدید | 2 دیدگاه

برای بازیکن جوانمان خیلی خوشحالم

حدادی‌فر: لژیونرها هنوز شرایط جدید را درک نکرده‌اند

بازیکن سابق تیم ملی و مربی فعلی ذوب آهن می‌گوید سبک امیر قلعه‌نویی با کی‌روش متفاوت است و برای دیدن شرایط ایده‌آل ملی‌پوشان باید زمان بگذرد.

حدادی‌فر: لژیونرها هنوز شرایط جدید را درک نکرده‌اند

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی با امیر قلعه‌نویی اهداف زیادی در راه رسیدن به جام ملت‌ها در سر دارد. قاسم حدادی‌فر در مورد شرایط جدید تیم ملی گفت: تیم ملی دارد تغییر سبک می‌دهد و این موضوع یک مقدار زمان‌بر است و تفکرات آقای قلعه‌نویی جدا از آقای کی‌روش است. فکر می‌کنم تا بازیکنان به شرایط ایده‌آل برسند کمی طول می‌کشد اما در بازی با روسیه تیم ما فوق‌العاده بود و خیلی خوب و باانگیزه بازی کردند. در نیمه دوم بازی با کنیا هم با تغییراتی که ایجاد شد تیم شرایط خوبی پیدا کرد. این مستلزم این است به تیم زمان داده شود و بازی‌های تدارکاتی خوبی فراهم شود تا بازیکنان با ایده سرمربی آشنا بشوند و بتوانند نتیجه بگیرند و بعد از مدت‌ها تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. 
وی ادامه داد: شرایط برای قهرمانی در جام ملت‌ها خیلی سخت است. در چند سال اخیر فوتبال ما پیشرفت که نداشته هیچ پسرفت هم داشته است. پتانسیل خیلی خوبی از نظر بازیکن و‌ نیروی انسانی داریم، ولی در مسئله امکانات و تجهیز شدن خیلی ضعف داریم. باید با تیم‌های خیلی بزرگ بازی کنیم. می‌بینیم که تیم‌های خوب آسیا دارند با چه تیم‌هایی بازی می‌کنند. باید اردوهای خارج از کشور خیلی خوبی داشته باشیم و‌ بچه‌ها بیشتر کنار هم باشند. باید از فیفادی‌ها با هدف‌گذاری استفاده کنیم. فکر می.کنم هیچ چیز مردم و تیم ملی را بجز قهرمانی در آسیا و یا صعود به مرحله بعدی جام جهانی قانع نکند.
مربی ذوب آهن در خصوص حضور نماینده‌شان در در تیم ملی گفت: محمدحسین اسلامی یک بازیکن مستعد و جوان است که از آکادمی خودمان آمده و امیدوارم فرصت به ا‌‌و برسد تا شایستگی‌هایش را ثابت کند. باعث افتخار باشگاه ذوب آهن است که در تیم ملی نماینده دارد. امیدوارم اتفاقات خوبی برایش رخ دهد و به مدارج بالا دست پیدا کند. 
وی در خصوص شرایط لژیونرها توضیح داد: اینکه گفتم بازیکنان شرایط جدید تیم ملی را درک نکرده‌اند بیشتر منظورم با لژیونرها بود؛ زیرا آقای قلعه‌نویی می‌خواهد سبک جدیدی جا بیفتد. بازیکنان داخلی اکثرا با آقای قلعه‌نویی کار کرده‌اند ولی لژیونرها چند سال است از شرایط لیگ دور هستند. اما بازیکنان خوب و تاثیرگذاری هستند و کمی زمان می‌برد. اهالی فوتبال ‌و مردم خیلی به آنها اعتماد دارند. انشاالله بتوانند اتفاقات خوبی رقم بزنند. 
حدادی‌فر در پایان در مورد دیدار ذوب آهن با استقلال افزود: استقلال خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند و دارای سبک هستند و ‌بازی شناور انجام می‌دهند. در ورزشگاه آزادی بازی داریم و استقلال دارد برای قهرمانی می‌جنگد و این کار ما را سخت می‌کند ولی بعد از آن سه بازی که هفت امتیاز آوردیم شرایط روحی روانی بچه‌ها خیلی خوب است. می‌رویم یک بازی خوب انجام بدهیم و نتیجه‌اش دست خداست.

دیدگاه‌ها