کد خبر : 1898131 | 09 فروردين 1402 ساعت 23:06 | 38.4K بازدید | 5 دیدگاه

عذرخواهی کیم مین جائه پس از مصاحبه جنجالی؛

از لحاظ روحی فرو ریختم و به یک باره منفجر شدم!

کیم مین جائه پس از مصاحبه عجیبش که خشم کره‌ای‌ها را برانگیخته بود، از هواداران کره‌جنوبی عذرخواهی کرد.

از لحاظ روحی فرو ریختم و به یک باره منفجر شدم!

به گزارش "ورزش سه"، کیم مین جائه، مدافع میانی تیم ملی کره‌جنوبی و ناپولی ایتالیا، پس از اظهارات جنجالی خود در حاشیه بازی با اروگوئه، از هواداران کشورش عذرخواهی کرد.

این بازیکن 26 ساله پس از شکست 1-2 کره مقابل اروگوئه در دیداری دوستانه، درحالی‌که از سؤالات خبرنگاران محلی عصبی به نظر می‌رسید، صحبت‌هایی را به زبان آورد که مجبور به عذرخواهی شد. این بازیکن گفته بود: «از لحاظ روحی خسته شده‌ام و در حال حاضر فقط می‌خواهم روی تیمم تمرکز کنم نه تیم ملی. بیشتر از این حرفی برای گفتن ندارم.»

1836823

سخنان کیم خشم هواداران این کشور شرق آسیایی را برانگیخت و همین موضوع باعث شد تا او در حساب اینستاگرام خود عذرخواهی کند. این مدافع نوشت: «از مردم و بازیکنانی که از حرف‌های من شگفت‌زده شدند، عذرخواهی می‌کنم.»

کیم که با ناپولی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا و رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند، افزود: «مصدومیتی جزئی داشتم و از آن خلاص شدم؛ ولی بازی‌های زیادی انجام دادم و به خودم استراحت ندادم. از نظر روحی فرو ریخته بودم و منفجر شدم. باز هم عذرخواهی می‌کنم و همیشه از هواداران حمایت می‌کنم.»

کره‌جنوبی در سئول مقابل اروگوئه شکست خورد تا یورگن کلینزمان، سرمربی آلمانی جدید این تیم، شروع متزلزلی را تجربه کند.

دیدگاه‌ها