کد خبر : 1898148 | 10 فروردين 1402 ساعت 00:19 | 10.7K بازدید | 1 دیدگاه

شاگردان كوهيان يك گام به نيمه نهايى نزديك‌تر شدند

برد نفس‌گير ذوب آهن مقابل نفت عراق در وقت اضافه

اولین بازی دو تیم ذوب آهن و نفت عراق در مرحله پلی آف سوپر لیگ غرب آسیا با پیروزی ذوب آهن به پایان رسید.

برد نفس‌گير ذوب آهن مقابل نفت عراق در وقت اضافه

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ذوب آهن اصفهان و نفت عراق در اولین بازی خود در مرحله پلی آف سوپر لیگ غرب آسیا از ساعت ۲۲ در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف هم رفتند که در پایان برتری ۱۰۹-۱۰۲ ذوب آهن رقم خورد.

این بازی در کوارتر اول با نتیجه ۲۸-۱۸ به سود نفت عراق به پایان رسید. در کوارتر دوم نتیجه ۲۴-۲۹ به سود نفت عراق بود تا در پایان نیمه اول پیروزی ۵۷- ۴۱ تیم میزبان به ثبت برسد.

در کوارتر سوم ذوب آهن به بازى برگشت و ۲۵-۲۴ به برتری رسید. کوارتر چهارم هم در اوج حساسیت و هيجان با پیروزی ۲۷-۲۲ ذوب آهن همراه بود تا دو تیم در امتياز ۹۳-۹۳ در پایان ۴۰ دقیقه به نتیجه مساوی برسند.
بازی در پنج دقیقه وقت اضافه هم با برتری شاگردان فرزاد کوهیان همراه بود و نماینده ایران پیروزی ۱۰۹ -۱۰۲ را در پايان يك بازى سخت و جذاب به ارمغان آورد .

بازی دوم این دو تیم ۱۶ فروردین از ساعت ۲۲ در بغداد برگزار می‌شود. هر تیمی به دو‌ پیروزی از سه بازی دست یابد، به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کند. البته در صورت نیاز به بازی سوم برای تعیین تیم برنده این مرحله، دو تیم ذوب آهن و نفت عراق ۲۳ فروردین در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.
برنده این بازی در مرحله نیمه نهایی با شهرداری گرگان مصاف خواهد داد.

دیدگاه‌ها