کد خبر : 1898180 | 10 فروردين 1402 ساعت 11:15 | 4.1K بازدید | 2 دیدگاه

حسین‌خانی آماده تکرار برد سریالی سال نو

سرمربی مس کرمان امیدوار است در خانه اولین پیروزی مقابل آلومینیوم را در تاریخ تقابل دو تیم جشن بگیرد.

حسین‌خانی آماده تکرار برد سریالی سال نو

به گزارش “ورزش سه”، فرزاد حسین‌خانی بعد از دو نمایش موفق از سوی تیمش که البته با بدشانسی منتهی به کسب پیروزی برای این تیم نشد، اکنون در سال جدید یک هدف بزرگ‌ را دنبال می‌کند و به دنبال اولین برد در سال جدید است.

نارنجی‌پوشان در شرایطی فصل گذشته با فرزاد حسین‌خانی به حسرت حضور در لیگ برتر پایان دادند که روزهای ابتدایی سال گذشته را یک شروع توفانی در مسیر دستیابی به هدف خود پشت سر گذاشتند. سه پیروزی بزرگ برابر سایپا، خوشه طلایی و ماشین سازی و کسب ۹ امتیاز در فروردین ۱۴۰۱ نقش بزرگی در مسیر صعود نارنجی‌پوشان داشت.

اکنون فرزاد حسین‌خانی در شرایطی سال جدید را آغاز خواهد کرد که چالش بزرگ‌تری در لیگ برتر پیش رو دارد؛ او باید مقابل آلومینیومی قرار گیرد که در این فصل گربه سیاه تیم‌های مدعی بوده و طی سه تقابل قبلی برابر مس کرمان شکست ناپذیر بوده است. سرمربی مس اکنون در فروردین سال جدید سه تقابل سخت و سرنوشت ساز مقابل آلومینیوم، نفت آبادان و در نهایت پرسپوليس پیش‌رو خواهد داشت. شاید تکرار اتفاقات فصل گذشته و در لیگ آزادگان در قیاس با رقبای این فصل نارنجی‌پوشان سخت و در حد غیرممکن باشد اما نارنجی‌پوشان با یک امیدواری بزرگ آماده اولین تقابل برابر آلومینیوم می‌شوند. تیمی که در لیگ آزادگان نیز روزهای بی‌شکستی مقابل مس داشته و در نیم فصل اول نیز توانسته نارنجی‌پوشان را شکست دهد.

1836918

حسین‌خانی اما طی هفته‌های گذشته نمایشی متفاوت را در تیمش دنبال کرده و اگر بدشانس نبود و مهاجمان تیمش فرصت سوزی نمی‌کردند، کسب شش امتیاز از این دو جدال دور از دسترس نبود اما در نهایت برابر فولاد و هوادار تهران به تساوی رضایت داد و مهیای این جدال شده است. جدالی که با حمایت هواداران کرمانی و آمادگی بازیکنانش امیدوار به کسب پیروزی است.

یک برد ارزشمند که تیم او را کاملا از منطقه سقوط خارج خواهد کرد و آنها با روحیه بالاتر برای بازی بعدی برابر نفت آبادان حاضر می‌شود تا نسخه بقای تیمش را نهایی کند. باید دید بازیکنان تیمش قادر خواهند بود روند کیفی و فنی هفته‌های پیش از تعطیلات سال نو را تکرار کنند یا خیر.

1836919
1836920

عکس: فاضل حبیبی

دیدگاه‌ها