کد خبر : 1898228 | 10 فروردين 1402 ساعت 16:49 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

غایب لیست تیم ملی نامزد حضور در لیگ کره جنوبی

محمد بربست در آزمون انتخابی بازیکنان فصل ۲۰۲۳ لیگ کره جنوبی قرار گرفت.

غایب لیست تیم ملی نامزد حضور در لیگ کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون والیبال کره جنوبی به ریاست چو وون تائه مراسم انتخاب بازیکنان این لیگ در فصل آینده را در سالن هالدون آلگاس استانبول ترکیه برگزار خواهد کرد.

این مراسم که در سه فصل گذشته به دلیل کرونا غیر  حضوری برگزار می‌شد امسال با حضور بازیکنان منتخب و مدیران باشگاه‌ها برگزار خواهد شد تا هفت بازیکن خارجی فصل آینده لیگ کره جنوبی مشخص شود.

در لیست پنجاه و پنج نفره اعلام شده از سوی فدراسیون این کشور نام محمد بربست بازیکن فصل پیش گیتی پسند اصفهان به چشم می‌خورد، باید دید پس از ارزیابی این لیست نام محمد بربست در فهرست نهایی انتخاب بازیکنان این لیگ  قرار خواهد گرفت یا خیر.

از بازیکنان معروف این لیست می‌توان به کایل راسل از آمریکا، دیک کوی از هلند، ماکسیم ژیگالوف از روسیه، اولگ آنتونوف و لوییجی راندازو از ایتالیا، فدریکو پریرا از آرژانتین و رنه تپان از فنلاند اشاره کرد.

علاوه بر این لیست بازیکنان فصل پیش لیگ کره نیز در مراسم انتخاب بازیکنان حضور خواهند داشت. این مراسم هفته اول ماه می برگزار خواهد شد. لیگ کره جنوبی هم اکنون به فینال خود رسیده است و دیدار فینال بین تیم‌های اینچئون کال جامبوس و چئونان هیوندایی برگزار خواهد شد و از هم اکنون برای فصل بعد برنامه ریزی کرده اند.

1837022

دیدگاه‌ها