کد خبر : 1898232 | 10 فروردين 1402 ساعت 17:37 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی‌نسب: نیمکت حریف جنجال کرد، اخراجی دادیم

سرمربی ساپیا از اتفاقات دیدارشان مقابل چادرملو ابراز تاسف کرد.

 حسینی‌نسب: نیمکت حریف جنجال کرد، اخراجی دادیم

به گزارش “ورزش سه”، دیدار دو تیم ساپیا و‌ چادر ملو با نتیجه تساوی به اتمام رسید و هیچ فایده ای برای این دو تیم بالانشین نداشت. مهدی حسینی نسب در‌ مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی در یزد و‌ با تیم چادرملو که هفته‌های اخیر را باختی نداشته و‌ روند خوبی داشته و با وجود تماشاچیان و امکانات میزبانی کمی کار را برای ما سخت کرد. بازی کیفیت چندان مناسبی نداشت و چادرملو نمی‌خواست از بازی مستقیم، ضربه ایستگاهی و اوت دستی استفاده کند و همین موضوع بازی تیم ما را هم خراب کرده بود و بیشتر از اینکه بخواهند بازی مناسبی برای تیم خودشان داشته باشند، بازی ما را خراب کردند و نشد بازی خوبی از آب در بیاید. ما هم ‌برای برد رفته بودیم که بتوانیم تیم چادر ملو را ببریم و در جدول باقی بمانیم.

او ادامه داد: بعد از بازی شمس آذر بچه‌ها خیلی خوب تلاش کردند و مصمم‌بودند این اتفاق مجدد بیفتد ولی نشد ما بازی خوبی انجام بدهیم.

حسینی‌نسب در مورد اخراج ‌بازیکنشان ادامه داد: ما در ۲۰ دقیقه آخر پلن را عوض کردیم و می‌خواستیم بازی را ببریم ولی متاسفانه داور به خاطر جنجال نیمکت حریف کارت زردم دوم را داد و بازیکن ما اخراج شد. ما مجبور شدیم یکی از مهاجمان را کم کنیم و به خط هافبک بیاوریم تا بازی را اداره کنیم و مساوی هم گرفتیم.

سرمربی سایپا در خصوص جنجال پایان بازی و درگیری بازیکنان دو تیم عنوان کرد: چیزی که من از دور می‌دیدیم بازیکنان تیم حریف خیلی به بچه‌های ما ناسزا می‌گفتند کمک داور هم داشت نگاه می‌کرد، من هم به کمک داور گفتم تو که داری گوش می‌دهی اما هیچ ترتیب اثری ندارد و جنجال شد و نیمکت حریف هم فحش داد و تماشاگران هم از آن طرف ناسزا می‌گفتند. یزدی ها آدم‌های بسیار خوبی هستند اما اینکه چرا این اتفاق افتاد را نمی دانم. من متاسف شدم بالاخره دو تیم آمدیم فوتبال بازی کنیم. آقای اخباری از دوستان ما هستند و چند تا از بازیکنان شاگردان خودم بودند اما به هر صورت شکل خوبی نداشت و جنجال شد.

حسینی نسب که مدیر فنی سایپا بود و بعد هم سرمربی شد در مورد اهداف این تیم عنوان کرد: در رابطه با بازی اول هیچ صحبتی ندارم شاید فوتبالی ها بدانند بعدش ما تیم قهرمان یعنی شمس آذر را بردیم. چادر ملو هم تیم ضعیفی نیست که در یزد کار آسانی داشته باشیم. روند مناسبی داریم ولی شکل جدول به گونه ای است که شاید عقب مانده باشیم. در آینده ما این را جبران می کنیم ‌‌و اگر خدا کمک کند در رده دوم‌ قرار بگریم و تیم صعود کند. شش بازی مانده و‌همه رقبا دارند تلاش می کنند. ما هم امید داریم ‌بازی آینده را ببریم و در جدول بهتر شویم.

وی یادآور شد: مدیر عامل و هیات مدیره همه به دنبال این هستند به هدف خوبی برسیم. همیشه تیم را حمایت کردند. دوست دارند نتایج بهتری گرفته شود و بچه ها هم این را می دانند. همدلی که در تیم ایجاد شده راه را برای بازی های آینده هموار کرده و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و ببریم.

دیدگاه‌ها