کد خبر : 1898239 | 10 فروردين 1402 ساعت 18:37 | 5.4K بازدید | 9 دیدگاه

باید مراقب باشیم تا مثل بازی رفت جریمه نشویم؛

الهویی: گل‌گهر یک طرف تمام بازی‌های جذاب لیگ است

سعید الهویی می‌گوید شروع مجدد لیگ برتر یک چالش جدی برای تمام تیم‌ها خواهد بود.

الهویی: گل‌گهر یک طرف تمام بازی‌های جذاب لیگ است

به گزارش ورزش سه، گل‌گهر فردا در اولین دیدار خود پس از جدایی امیر قلعه‌نویی در مازندران به مصاف نساجی می‌رود. سعید الهویی در نشست خبری پیش از این بازی گفت: سال نو را تبریک می‌گویم و امیدوارم که سال خوبی برای همه مردم ایران باشد و آرزو می‌کنم طاعات و عبادات همه مردم قبول باشد.

او ادامه داد: در شروع مجدد لیگ بعد از وقفه فیفادی، تیم‌ها یک چالش خواهند داشت و آن هم اینکه چند هفته دور از مسابقه رسمی بودند و مطمئنا موجب افت کیفی تیم‌ها در حوزه آمادگی جسمانی و مسائل فنی و فرم بازی خواهد شد. این یک موضوع طبیعی است؛ هر چند همه تیم‌ها، مثل ما و نساجی، سعی کردیم با بازی‌های دوستانه این چالش را پشت سر بگذاریم اما به هر حال مسابقات دوستانه تفاوت زیادی با بازی‌های رسمی دارد. پس یک چالش بزرگ برای هر دو تیم این است که بتوانیم خیلی سریع خودمان را به فرم ایده‌آل بازی برسانیم و کیفیت قبل از تعطیلات را ارائه بدهیم.

الهویی در خصوص نساجی بیان کرد: تیم نساجی، تیم خیلی خوبی است و مدل خاصی از بازی را با کیفیت خوبی اجرا می‌کند و روی ضربات ایستگاهی تیم خطرناکی است. ما در بازی رفت با وجود اینکه کیفیت خوبی ارائه دادیم اما یک لحظه بی مسئولیتی و از دست دادن تمرکز روی ضربه ایستگاهی جریمه شدیم و نتوانستیم به چیزی چیزی که از لحاظ کیفی و فنی می‌توانستیم به دست بیاوریم و لیاقت آن را داشتیم، برسیم. این نکته فردا هم وجود دارد و باید در تمام لحظات بازی با توجه به جوی که در استادیوم قائمشهر وجود دارد و همچنین مدل بازی نساجی، تمرکز کامل داشته باشیم و کمترین اشتباه را مرتکب شویم و سعی کنیم با اعتماد به نفس و شجاعت، مدل فوتبال خودمان را ارائه بدهیم.

مربی گل‌گهر ضمن تشکر از امیر قلعه‌نویی گفت: باید اینجا باز هم از آقای قلعه‌نویی تشکر کنیم که در دو سال و نیم گذشته توانست مدل فوتبال خوبی را در گل‌گهر پایه‌گذاری کند و پای ثابت اکثر دیدارهای جذاب لیگ در دو سال و نیم اخیر، گل‌گهر بوده است؛ تیمی که با تفکر آقای قلعه‌نویی ترجیح می‌دهد ۳-۲ پیروز شود، تا اینکه یک برد ۱-۰ به دست بیاورد و این فوتبال را جذاب‌تر و تماشاگرپسندتر می‌کند. به کیفیت تیم و بازیکنان ایمان دارم اما مهم است که فردا شجاعت و تمرکز لازم را هم در کنار کیفیت داشته باشیم تا بتوانیم عملکرد قابل قبولی را در این بازی سخت ارائه بدهیم و شروعی خوب داشته باشیم.

الهویی در پایان گفت: مسیح زاهدی دوره بازتوانی‌اش را می‌گذراند و وارد تمرینات ما شده بود اما ترجیح دادیم ریسک نکنیم و او در تهران در حال تمرین است. سایر بازیکنان در اختیار کادرفنی هستند و علی علیزاده هم برگشته و در بازی‌های دوستانه هم برای ما بازی کرده و در دایره بازیکنان در اختیار کادر هست. فرم و شرایط خوبی داریم و امیدواریم کیفیت و عملکرد خوب با شجاعت کافی داشته باشیم تا بتوانیم به چیزی که لیاقت آن را داریم برسیم.

دیدگاه‌ها