کد خبر : 1898248 | 10 فروردين 1402 ساعت 19:55 | 53.5K بازدید | 61 دیدگاه

پی‌اس‌جی به مسی و راموس: یا کاهش دستمزد یا جدایی!

یک رسانه فرانسوی دستمزد ماهانه لیونل مسی و سرخیو راموس در پی‌اس‌جی را فاش کرده و می‌گوید این دو ستاره با پیشنهاد باشگاه برای کاهش قابل توجه دستمزدشان مخالفت کرده‌اند.

پی‌اس‌جی به مسی و راموس: یا کاهش دستمزد یا جدایی!

به گزارش "ورزش سه"، نشریه فرانسوی اکیپ در یک گزارش با مطرح کردن ادعایی جنجالی مدعی شد پاری سن ژرمن تصمیم قطعی خود را درباره آینده دو ستاره بزرگش لیونل مسی و سرخیو راموس گرفته و قصد دارد تابستان آینده با هر دوی آنها خداحافظی کند.

بر اساس این گزارش علت تصمیم پی‌اس‌جی این است که مسی و راموس با پیشنهاد باشگاه برای کاهش دستمزدشان مخالفت کرده‌اند. اکیپ می‌گوید این دو ستاره در ماه نزدیک به 4 میلیون یورو دستمزد می‌گیرند و پی‌اس‌جی برای تخطی نکردن از محدودیت‌های فیرپلی مالی مجبور است دستمزد آنها را کاهش بدهد.

1833465

در این گزارش به دستمزد لیونل مسی به صورت جداگانه پرداخته شده و برای آن مبلغی دقیق عنوان شده است. اکیپ مدعی است مسی در هر ماه از پاری سن ژرمن 3 میلیون و 375هزار یورو دستمزد می‌گیرد. این ستاره بزرگ آرژانتینی در سال 2021 به عنوان بازیکن آزاد به پی‌اس‌جی پیوست و درحالی‌که قراردادش تابستان پیش رو به پایان می‌رسد تا این لحظه برای تمدید قرارداد با این باشگاه به توافق نرسیده است.

پاری سن ژرمن ظاهرا تا پیش از این تمایل زیادی برای تمدید قرارداد مسی داشته ولی اکیپ مدعی است به دلیل مخالفت قاطع لئو با کاهش دستمزد در نهایت پی‌اس‌جی به این نتیجه رسیده که جدا شدن ستاره آرژانتینی بهترین تصمیم ممکن خواهد بود.

1802571

راموس هم که در این فصل نمایش‌های خوبی در ترکیب پاری سن ژرمن داشته و اغلب یکی از بازیکنان ثابت کریستوف گالتیه بوده است مثل مسی تابستان پیش رو با پایان زمان قراردادش مواجه می‌شود. بر خلاف مسی تا این لحظه هیچ گزارشی از مذاکره باشگاه با راموس برای تمدید قرارداد منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها