کد خبر : 1898254 | 10 فروردين 1402 ساعت 19:57 | 8.9K بازدید | 16 دیدگاه

آنها هجومی هستند و ما هم برنامه داریم

تارتار: سه امتیاز بازی استقلال را می‌خواهم

مهدی تارتار می‌گوید هر دو تیم به دنبال سه امتیاز خواهند بود اما برنامه متفاوتی را خواهند داشت.

تارتار: سه امتیاز بازی استقلال را می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی با استقلال حضور یافت و درباره این بازی گفت: سال نو را به همه هموطنان تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی برای همه عزیزان باشد و سلامتی و شادی برای همه باشد. طبیعتا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. استقلال شرایط بسیار خوبی را دنبال می‌کند و چند هفته اخیر آماده فوق‌العاده داشتند.

ویدئو: 276279

* استقلال هجومی است و برای قهرمانی می‌جنگد
ما هم در سه هفته اخیر عالی بودیم و توانستیم 7 امتیاز از سه بازی سخت کسب کنیم. فوق‌العاده عمل کردیم و بازیکنان ما شرایط خوبی از نظر روحی و روانی داریم. تمرینات خوبی داشتیم و فکر کنم بازی بازی خوبی خواهد شد. یک تیم برای قهرمانی می‌جنگد؛ تیم قابل احترام استقلال، یک تیم هم بدون استرس باکیفیت بالا برای صعود در جدول بازی خواهد کرد.

ویدئو: 276279

* سعی می‌کنیم فضا را از استقلالی‌ها بگیریم
بازی خوبی خواهد شد و مساوی به درد هیچ تیمی نمی‌خورد و هر دو تیم برای برد بازی خواهند کرد اما با طرح و برنامه. استقلال طبیعتا هجومی بازی خواهد کرد و ما هم باتوجه به مهره‌های کلیدی استقلال، طرح و برنامه خاصی داریم. می‌دانیم آنها از فضاها به خوبی استفاده خواهند کرد و بازیکنان سرعتی و خوبی جلوی زمین دارند و ما سعی خواهیم کرد فضا را از آنها بگیریم و از فضای پشتشان استفاده کنیم. ضمن احترام به تیم خوب استقلال، امیدواریم به هدفمان که سه امتیاز است برسیم، البته کار سختی است.

ویدئو: 276281
1793569

* ما و استقلال از تعطیلات ضرر کردیم
ما در نوروز مثل همه تیم‌ها 3-4 روز استراحت داشتیم و یک بازی دوستانه هم برگزار کردیم که از شرایط مسابقه دور نشویم. فکر کنم همه تیم‌ها از تعطیلات ضرر می‌کنند، به خصوص تیم‌هایی که نتایج خوبی اخیرا کسب کردند، مثل ما و استقلال. اما به هر حال این برای همه تیمها یکسان است. بحث سال نو بود که جزو آداب و سنت ماست که تعطیلات را داشته باشیم.

ویدئو: 276280

* هیچوقت ضد فوتبال بازی نمی‌کنم
ما معمولا در تیم‌هایی بودیم که از نظر بودجه قوی نبودیم و طبیعی است که باید نتیجه بگیریم. بعضی مواقع با تیم‌های مدعی بازی داریم و بعضی مواقع با هم سطح خودمان بازی داریم که هر دو کیفیت متفاوتی می‌طلبند. ما هیچگاه ضد فوتبال بازی نکردیم و هیچ هواداری یادش نمی‌آید بازیکن من زیاد روی زمین افتاده باشد. ما هیچ وقت به دنبال اتلاف وقت نیستیم و حتی وقت تلف کردن هم باید تاکتیکی باشد. ما همیشه بر اساس استراتژی حریف سبکمان را انتخاب می‌کنیم. ما همانجوری که توانستیم از پرسپولیس و سپاهان امتیاز بگیریم، امیدوارم از استقلال هم امتیاز بگیریم.

ویدئو: 276284

* باید به سرمربی ایرانی فرصت بدهیم
الان که خیلی زود است در مورد تیم ملی صحبت کنیم اما در این دو بازی فوق‌العاده بودند. آنها از نظر ذهنی تغییر کردند. در بازی دوم البته کمی حریف را دست‌کم گرفتیم و این طبیعی است. باید فرصت داده شود و وقتی بعد از سالها سرمربی ایرانی گذاشتیم، باید فرصتی که به دیگران دادیم، به آنها هم بدهیم.

ویدئو: 276283

* امیدوارم هواداران استقلال پرتعداد باشند
از حضور تماشاگران استقلال خوشحالم. فوتبال با هواداران زنده است و جذابیت دارد. من امیدوارم که قوانین به گونه‌ای باشد که در بازی فردا هم هوادار بیشتری باشد. هرچه هوادار بیشتر باشد، انگیزه بازیکنان بیشتر خواهد شد. فقط امیدوارم طوری باشد که هواداران ما هم بتوانند به ورزشگاه بیایند چون ما دوست داریم با آنها بازی کنیم.

ویدئو: 276282

* پارسال شش مدعی بود و ما هفتم شدیم
ما نمی‌توانیم با گذشته زندگی کنیم. الان هرچقدر باشگاه‌ها هزینه کنند، بر همان اساس نتیجه خواهند گرفت. الان همه تیم‌هایی که بیشتر هزینه گرفتند، نتیجه خواهند گرفت. آخرین قهرمانی آسیا برای پاس است، اما الان این باشگاه وجود خارجی ندارد. نمی‌شود با گذشته زندگی کرد. به هر حال بودجه ما هم قابل احترام است و خیلی هم ضعیف نیست اما شرایط خوبی هم داریم. پارسال شش تیم مدعی بود و ما هفتم شدیم، امسال تراکتور هم اضافه شده و اگر تیمی هشتم و نهم باشد، قهرمان سطح خودش شده است. ما هم فعلا جایگاه مناسبی داریم و سعی می‌کنیم با حفظ این جایگاه یکی دو پله هم بالاتر برویم.

* من از جوانگرایی لذت می‌برم
ما خیلی از حضور اسلامی در تیم ملی خوشحالیم و این باعث افتخار ماست. در سالیان پیشین بازیکنان زیادی را به سطح اول فوتبال معرفی کردیم و الان هم چند بازیکن جوان دیگر در تیم داریم از جمله جلال مداحی. من همیشه در بالاترین سطح به جوان‌ها اعتماد دارم چون می‌دانم انرژی بیشتری دارند و خیلی بیشتر دوست دارند یاد بگیرند. البته اشتباهاتی هم می‌کنند اما تاوانش را ما می‌دهیم و مشکلی نیست.

دیدگاه‌ها