کد خبر : 1898314 | 11 فروردين 1402 ساعت 07:33 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

بی‌‎تفاوتی خاص ژاردیم به فینال لیگ امارات!

لئوناردو ژاردیم، سرمربی پرتغالی شباب الاهلی، می‌گوید دیدار برابر العین هم برای این تیم مانند سایر مسابقات است‌.

بی‌‎تفاوتی خاص ژاردیم به فینال لیگ امارات!

به گزارش ورزش سه، شباب الاهلی در حال حاضر با ۴۵ امتیاز، صدر جدول رده‌بندی لیگ حرفه‌ای امارات را به خود اختصاص داده است. این تیم که احمد نوراللهی، هافبک ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد، فردا در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم امارات برابر العین قرار می‌گیرد؛ تیمی که با پنج امتیاز اختلاف نسبت به شباب الاهلی در رتبه دوم حضور دارد و اصلی‌ترین رقیب برای یاران نوراللهی محسوب می‌شود.

ژاردیم در نشست خبری پیش از این بازی گفت: ما آماده بازی هستیم. این مسابقه هیچ تفاوتی با سایر مسابقات ندارد و همه بازی‌های لیگ برای ما مهم است. هدف ما تغییر نمی‌کند و بدون توجه به نام حریف، وارد همه مسابقات می‌شویم و برای کسب سه امتیاز بازی می‌کنیم.

ژاردیم سپس عنوان کرد: مراحل آماده‌سازی طبق روال عادی خود پیش رفت. تعدادی از بازیکنان مصدوم را ریکاوری کردند و برخی از بازیکنانی که از تمرینات دور بودند نیز آماده شدند که یک نکته مثبت محسوب می‌شود و به نفع تیم است.

او در پایان گفت: ما به همه رقبا احترام می‌گذاریم، اما بیشتر روی تیم خودمان تمرکز می‌کنیم و برای ارتقای سطح خود تلاش می‌کنیم.

همچنین سالمین خمیس، مدافع شباب الاهلی هم درباره این بازی گفت: این مسابقه هیچ تفاوتی با بازی‌های دیگر ندارد و هر دیداری نیاز به تمرکز و تلاش بیشتر دارد.

وی در خصوص بازگشت خود خود به میادین و سطح خوبش نیز گفت: من در اختیار کادر فنی هستم اما مهم‌تر از همه چیز، برد تیم است.

مدافع شباب الاهلی در پایان نشست خبری عنوان کرد: همه اعضای تیم مشتاق هستند تا هر آنچه که دارند، در زمین بگذارند. ما در هر مسابقه‌ای با هدف پیروزی وارد می‌شویم.

دیدگاه‌ها