کد خبر : 1898332 | 11 فروردين 1402 ساعت 11:46 | 18.5K بازدید | 5 دیدگاه

ساپینتو در اندیشه گذر از یک طلسم نحس!

در صورتی که استقلال امروز از سد ذوب آهن عبور کند، برای نخستین بار از میانگین کسب 2 امتیاز در هر بازی عبور می‌کند.

ساپینتو در اندیشه گذر از یک طلسم نحس!

به گزارش "ورزش سه"،  تیم فوتبال استقلال امروز در دیداری حساس از هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن قرار خواهد گرفت. آبی‌ها برای اینکه همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند، چاره‌ای جز پیروزی برابر حریف اصفهانی خود ندارند.

تیم ساپینتو که با نتایج درخشان خود در هفته‌های اخیر تا پایان هفته بیست و سوم با ۴۶ امتیاز رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داده‌ است، برای اولین بار در این فصل در شرف عبور از کسب میانگین امتیاز ۲ از هر بازی است.

آبی‌های پایتخت در این فصل پر فراز و نشیب، پنج بار به میانگین ۲ امتیاز از هر بازی رسیدند، اما در هر بار در بازی بعدی خود متوقف شدند تا عبور از این عدد برای آبی‌ها همچنان در حد یک هدف باقی مانده باشد. این درحالیست که استقلال، فصل گذشته با فرهاد مجیدی هرگز میانگین کمتر از ۲ امتیاز از هر بازی را تجربه نکرده بود.

استقلال در این فصل و طی پنج مقطع می‌توانست با پیروزی برابر تیم‌های نفت مسجدسلیمان، فولاد، آلومینیوم، پرسپولیس و مس رفسنجان از میانگین کسب 2 امتیاز از هر بازی عبور کند ولی در این دیدارها با کسب نتیجه تساوی، موفق به شکستن این رکورد نشد.

باید دید آیا ساپینتو می‌تواند در این روزهای سخت و پرحاشیه که تمام تمرکز آبی‌ها روی کسب مجوز آسیایی است، با پیروزی در این بازی خانگی، علاوه بر عبور از میانگین ۲ امتیاز، طلسم ۴ ساله "عدم پیروزی در اولین بازی سال" را بشکند یا خیر؟

دیدگاه‌ها