کد خبر : 1898336 | 11 فروردين 1402 ساعت 12:29 | 29.7K بازدید | 16 دیدگاه

ساپینتو باید این رکورد منفی را هم امروز بشکند

استقلال در سال جدید رابطه خوبی با پیروزی ندارد!

در چهار سال گذشته، استقلال نتوانسته است نخستین بازی خود در سال جدید را با پیروزی پشت سر بگذارد.

استقلال در سال جدید رابطه خوبی با پیروزی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان تعطیلات سال نو و البته فیفا دی اخیر، استقلال باید نخستین بازی خود در سال جدید را برگزار کند. آبی‌پوشان در شرایطی باید به مصاف ذوب آهن بروند که همه چیز تحت تأثیر اخبار پیرامون دریافت مجوز حرفه‌ای جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیاست.

با این حال، آبی‌ها برای باقی ماندن در کورس قهرمانی چاره‌ای جز پیروزی در مسابقه امروز ندارند. اتفاقی که اگر رخ دهد، به طلسم چهارسال ناکامی این تیم در نخستین بازی از سال جدید پایان داده می‌شود.

آبی‌پوشان طی چهار سال گذشته، موفق نشده‌اند که اولین بازی خود پس از تعطیلات نوروزی را با پیروزی پشت سر بگذارند. در سال 98 استقلال اولین بازی خود را در تاریخ 10 فروردین برابر پرسپولیس برگزار کرد که سرخ‌پوشان با تک گل احمد نوراللهی موفق به پیروزی در دربی پایتخت شدند.

اولین بازی سال 99 نیز به کام آبی‌ها تمام نشد. مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده بود و استقلال و فولاد نخستین بازی سال را پس از وقفه طولانی برگزار کردند. مسابقه‌ای که در 4 تیر ماه برگزار شد و با نتیجه 2 بر یک به سود فولاد به پایان رسید.

استقلال در آغاز سال‌های 1400 و 1401، نخستین بازی خود را برابر پیکان برگزار کرد که هر 2 مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. در این 2 دیدار، فرهاد مجیدی هدایت آبی‌پوشان را برعهده داشت و آبی‌ها نتوانستند به سه امتیاز بازی دست یابند.

حالا و پس از آغاز سال 1402، استقلال باید در اولین بازی سال جدید به مصاف ذوب آهن برود. اتفاقی که پیش از این نیز در سال 1391 تکرار شده بود که آن بازی با تساوی 2 – 2 به پایان رسید. حالا ساپینتو باید به تمامی این ناکامی‌ها پایان دهد و هواداران نیز از سرمربی پرتغالی و شاگردانش، عیدی شیرینی دریافت کنند.

دیدگاه‌ها