کد خبر : 1898356 | 11 فروردين 1402 ساعت 14:26 | 45.5K بازدید | 42 دیدگاه

مسی بارسلونا را به پی‌اس‌جی ترجیح می‌دهد

رسانه‌های مختلف همچنان در مورد مقصد بعدی لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، گمانه‌زنی می‌کنند.

مسی بارسلونا را به پی‌اس‌جی ترجیح می‌دهد

به گزارش ورزش سه، قرارداد مسی با پاری سن ژرمن در تابستان آینده به پایان می‌رسد و این بازیکن تا این لحظه پاسخی به پیشنهاد تمدید قراردادش نداده تا برخی از رسانه‌ها مدعی شوند که این فوق ستاره فوتبال احتمال بازگشت به تیم سابقش، بارسلونا را هم در نظر دارد.

خبرنگار TYC در این باره بیان کرد: «اگر مسی صد درصد از پیشنهاد تمدید پی‌اس‌جی متقاعد شده بود، پیشنهاد باشگاه را می‌پذیرفت. لئو منتظر است تا مدیران بارسلونا، قرارداد او را مستند کنند که گام آسانی نخواهد بود. مسی همچنین پیشنهادی از لیگ آمریکا دارد.»

این خبرنگار البته تاکید کرد: «ستاره آرژانتینی قصد ترک قاره اروپا را ندارد و به همین دلیل ایده انتقال او به لیگ آمریکا منتفی است.»

همچنین خبرنگار روزنامه اکیپ نیز اظهار داشت: «مسی منتظر تضمین‌هایی است که او را برای تمدید قراردادش با پاریس متقاعد کند، اما اگر پیشنهاد خوبی از بارسلونا دریافت کند، به این تیم می‌پیوندد.»

اما مارکا سناریوی متفاوتی را مطرح کرد و مدعی شد مسی قرارداد خود را برای یک فصل با پاریس تمدید خواهد کرد و سپس برای تجربه بازی در لیگ آمریکا، از تابستان 2024 تا 2026 که مصادف با جام جهانی آمریکا، کانادا و مکزیک است، این کشور را به عنوان مقصد جدیدش انتخاب خواهد کرد.

این در حالی است که گابریل هاینزه، سرمربی آرژانتینی نیولز اولد بویز نیز تمایل خود را به حضور لیونل مسی نشان داده و گفته است: «چه کسی رویای حضور بهترین بازیکن جهان در تیمش را ندارد؟ بازگشت مسی گام بزرگی خواهد بود.»

دیدگاه‌ها