کد خبر : 1898398 | 11 فروردين 1402 ساعت 19:05 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

الهویی دست به ترکیب و آرایش تیم نزد؛

اولین ترکیب گل‌گهر در دوران پسا قلعه‌نویی

سعید الهویی یازده بازیکن اصلی خود را برای مصاف برابر نساجی مازندران به مانند دوران حضور امیر قلعه‌نویی راهی میدان خواهد کرد.

اولین ترکیب گل‌گهر در دوران پسا قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش‌سه"، سعید الهویی که پس از حضور در اردوی تیم ملی حالا به مسئولیت اصلی خود بازگشته و باید به جای امیر قلعه‌نویی روی نیمکت گل‌گهر بنشیند، نفرات زیر را در دیداری که از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه وطنی قائمشهر آغاز می‌شود به مصاف شاگردان حمید مطهری یکی دیگر از مربیان جوان لیگ فرستاده است:

محسن فروزان- امیر جعفری، آرمین سهرابیان، مهران گلزاری، مهدی تیکدری، امین پورعلی، محمد خدابنده‌لو، نوید عاشوری، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا حسینی و رضا شکاری.

همان‌طور که مشخص است مانند آخرین بازی سال 1401 که قلعه‌نویی سرمربی تیم بود، گل‌گهر با آرایش 3-3-4 به مصاف نساجی خواهد رفت. محسن فروزان که در دو بازی آخر سال جای منادی را گرفت، بار دیگر در ترکیب اصلی دیده می‌شود.

خط دفاعی چهار نفره سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی نیز با گلزاری و سهرابیان در مرکز و تیکدری و جعفری در راست و چپ شکل خواهد گرفت.
در بخش میانی زمین با توجه به غیبت ادامه‌دار علیرضا علیزاده به دلیل مصدومیت، بار دیگر کادر فنی گل‌گهر به امین پورعلی، خدابنده‌لو و نوید عاشوری اعتماد کرده است.
در بخش هجومی تیم نیز محمدرضا حسینی و امین قاسمی‌نژاد در کنار رضا شکاری که تازه از اردوی تیم ملی بازگشته، خط آتش سه نفره گل‌گهر را شکل خواهند داد.
گل‌گهر در آخرین حضور امیر قلعه‌نویی موفق شد در لیگ برتر با نتیجه 4 بر صفر نفت مسجد سلیمان را شکست دهد و رتبه چهارمی را از مس رفسنجان بگیرد. آنها در سال جدید با سرمربی جدید اما تفکراتی مشابه با دوران امیر قلعه‌نویی بازی خواهند کرد و باید دید در اولین مصاف مقابل نساجی مازندران که به شدت از این مسابقه امتیاز می‌خواهد، در قائمشهر به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها