کد خبر : 1898423 | 11 فروردين 1402 ساعت 20:59 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

ناپولی نگران نرسیدن اوسیمن به بازی بزرگ چمپیونزلیگ

ناپولی تایید کرد ویکتور اوسیمن، ستاره تهاجمی این تیم، دیدار روز یکشنبه مقابل میلان در سری آ را از دست داده و حتی ممکن است دیدار مهم دو تیم در لیگ قهرمانان را هم از دست بدهد.

ناپولی نگران نرسیدن اوسیمن به بازی بزرگ چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی در حال حاضر با اختلاف 19 امتیاز صدرنشین سری آ است و عملا از ادامه فصل در این لیگ نگرانی ندارد. نگاه این تیم حالا به لیگ قهرمانان دوخته شده و امیدوار است در این رقابت‌ها نیز به مراحل بالاتر صعود کند.

اما امروز خبرهایی نگران‌کننده در ناپل منتشر شد که برای ناپولی و هوادارانش بسیار ناراحت‌کننده است. ناپولی تایید کرد که ویکتور اوسیمن، ستاره تهاجمی‌اش، از ناحیه زانو احساس ناراحتی کرده و معاینات پزشکی نشان داده او با مصدومیت جدی مواجه است.

1837386

اوسیمن با تایید ناپولی دیدار روز یکشنبه این تیم مقابل میلان در سری آ را از دست داده است. اما نگرانی باشگاه از نرسیدن این ستاره 24 ساله به بازی‌های بعدی است. به خصوص بازی بزرگ این تیم در لیگ قهرمانان اروپا که مقابل میلان برگزار خواهد شد.

دیدار ناپولی و میلان در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان روز 12 آوریل برگزار می‌شود. رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند عملا شکی باقی نمانده که اوسیمن بازی رفت دو تیم را از دست خواهد داد و حالا تلاش اسپالتی و کادر پزشکی باشگاه این است که او را دست‌‌کم در بازی برگشت دو تیم در اختیار داشته باشند.

1837387

ناپولی تا پیش از این در تاریخ خود هرگز به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان نرسیده بود. آن‌ها حالا فرصتی عالی دارند تا تاریخ‌سازی کرده و به مراحل بالاتر این رقابت‌ها برسند.

دیدگاه‌ها