کد خبر : 1898436 | 11 فروردين 1402 ساعت 21:34 | 6.6K بازدید | 3 دیدگاه

اوت‌های بلندی که راه به جایی نبرد

پشتک‌های نادر برای ذوب‌آهن نچرخید! (عکس)

نادر محمدی بار دیگر در ورزشگاه آزادی با اوت دستی‌های بلند خود به چشم آمد.

پشتک‌های نادر برای ذوب‌آهن نچرخید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوت دستی‌های ویژه و بلند نادر محمدی چند سالی است که مورد توجه اهالی فوتبال قرار گرفته است؛ او که در پیکان با این اوت‌ها چهره شد، بعدها در تراکتور و ذوب آهن این مسئله را تکرار کرد و حالا به عنوان یکی از ارکان اصلی خط دفاعی تیم مهدی تارتار در ورزشگاه آزادی خودنمایی کرد.

محمدی که در اکثر بازی‌های ذوب آهن تماشاگران را از اوت دستی‌های جالب خود بی‌نصیب نمی‌گذارد، در بازی امروز تیمش مقابل استقلال هم چندین بار با پشتک واروهای جذاب و پرتاب‌های خطرناک دروازه قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را مورد هدف قرار داد.

1837424

اوت‌های محمدی که معمولا در بازی‌های پخش زنده شبکه سوم با استقلال و پرسپولیس بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند، امروز هم یکی از اتفاقات جالب بازی استقلال و ذوب آهن بود. البته که مدافعان و دروازه‌بان استقلال روی این اوت٬های خطرناک و موقعیت‌ساز هوشیار بودند و اجازه ندادند راهی به دروازه‌شان پیدا شود.

جدا از این مسئله نادر محمدی در قلب خط دفاع ذوب آهن عملکرد خوبی داشت. او به همراه سایر مدافعین ذوب آهن روز سختی را مقابل خط حمله سخت‌کوش و قدرتمند استقلال پشت سر گذاشت اما به طور کلی با تحرک بالا نشان داد که شرایط جسمانی مناسبی دارد.

دیدگاه‌ها