کد خبر : 1898453 | 11 فروردين 1402 ساعت 23:10 | 32.2K بازدید | 7 دیدگاه

ادعای جدید درباره آینده ستاره فرانسوی

برنامه تابستانی امباپه: تهدید پی‌اس‌جی برای رئالی شدن

برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند کیلیان امباپه قصد دارد در پایان فصل جاری در جلسه‌ای با مدیران پاری سن ژرمن از تمایل خود برای انتقال به رئال مادرید پرده بردارد.

برنامه تابستانی امباپه: تهدید پی‌اس‌جی برای رئالی شدن

به گزارش "ورزش سه"، درگیری‌های رسانه‌ای دو باشگاه پاری سن ژرمن و رئال مادرید بر سر کیلیان امباپه ظاهرا پایان ندارد. این ستاره فرانسوی تابستان گذشته رئالی‌ها را به شدت خشمگین کرد و در حالی که به نظر می‌رسید انتقالش قطعی است در آخرین لحظه در پاریس ماندگار شد.

از آن زمان هر از چند گاه شایعات و ادعاهایی درباره تغییر تصمیم امباپه و تمایل او برای انتقال به رئال منتشر شده است. از سوی دیگر مشخص نیست موضع رئال مادرید درباره این تمایل چه خواهد بود اما بعد از درخشش امباپه در جام جهانی قطر گزارش‌هایی درباره تغییر نظر فلورنتینو پرز و تمایل دوباره او به خرید این ستاره فرانسوی منتشر شده است.

1829624

در ادامه این رفت و برگشت‌های رسانه‌ای امروز چند رسانه اسپانیایی به نقل از منابع نزدیک به کیلیان امباپه مدعی شدند او در پایان فصل جاری جلسه‌ای جدی با مدیران پی‌اس‌جی برگزار کرده و از تمایل قطعی‌اش برای انتقال به مادرید صحبت خواهد کرد.

این گزارش‌ها حاکی است امباپه می‌داند مدیران پی‌اس‌جی قصد از دست دادن ستاره بزرگ‌شان را ندارند و در نتیجه او حاضر است در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکراتش با پاری سن ژرمن یک فصل دیگر در این تیم بماند و در پایان قراردادش در تابستان 2024 راهی رئال شود. اما بهترین سناریو برای امباپه این است که پاریسی‌ها از تهدید او بترسند و به این نتیجه برسند که بهتر است ستاره‌شان را به زور در تیم نگه ندارند.

رئال مادرید از تجربه تابستان گذشته خود درس گرفته و این بار حاضر نیست تا وقتی همه چیز برایش قطعی نشده پا پیش بگذارد. بر اساس ادعاها فلورنتینو پرز در پیامی سری به نزدیکان امباپه اعلام کرده این کیلیان است که باید این بار پیش‌قدم شده و همه شرایط را برای پیوستن به لوس بلانکوس آماده کند.

1749562

دیدگاه‌ها