کد خبر : 1898458 | 11 فروردين 1402 ساعت 23:21 | 44.5K بازدید | 4 دیدگاه

کادر مدیریت را کنارمان نداشتیم، چه کسی آن‌ها را جریمه می‌کند

مهدی‌پور: نباید بازی رونالدو در آزادی را از خانه ببینیم

مهدی مهدی پور هافبک استقلال گفت که پس از یازده سال، شب عید را بدون دریافتی به تعطیلات رفته است.

مهدی‌پور: نباید بازی رونالدو در آزادی را از خانه ببینیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی پور هافبک استقلال پس از پیروزی برابر ذوب آهن و در میکسدزون استادیوم آزادی، در جمع خبرنگاران گفت: بازی فوق‌العاده خوبی بود. امروز عالی جنگیدیم. در دوئل‌ها پیروز بودیم. وقتی توپ را از دست می‌دادیم، بلافاصله آن را پس می‌گرفتیم. به نظرم بازی خیلی مقتدرانه‌ای بود و توانستیم سه امتیاز را بگیریم. امیدوارم که این روند را ادامه دهیم.

* به دنبال قهرمانی هستیم تا به هواداران تقدیم کنیم
وی در پاسخ به این سوال که شانس قهرمانی دور نیست، گفت: اصلا شانس ما دور نیست. به دنبال قهرمانی هستیم تا آن را به هواداران تقدیم کنیم که در کنار تیم هستند. امیدوارم این روند خوبمان را ادامه دهیم. تیم ما ذهنیت برنده دارد. با هر تیمی که بازی داریم، قبل از مسابقه برای پیروزی وارد زمین می‌شویم. به نظر من شکل بازی ما مشخص است که همیشه برای کسب سه امتیاز می‌آییم.

* یک سال خون دل خوردیم و قهرمان شدیم و اکنون...
هافبک آبی‌ها در پاسخ به این سوال که اشک هواداران بابت حذف از آسیا در آمده است، گفت: سال قبل یک قهرمانی بی‌نظیر و بدون باخت به دست آوردیم که در تاریخ فوتبالمان بی‌سابقه بود. سال قبل خود من 30 بازی انجام دادم، به همراه هم‌تیمی‌هایم و هواداران خون دل خوردیم و تیم بدون باخت قهرمان شد، بعد امسال برای بازی‌های آسیایی تیم ما نباشد؟ من و هواداران استقلال خانه بنشینیم و بازی‌ها را ببینیم؟

1837341

* نباید بازی رونالدو در آزادی را از تلویزیون ببینیم
اگر النصر با کریستیانو رونالدو به استادیوم آزادی بیاید، من و هواداران بنشینیم و از خانه بازی را تماشا کنیم؟ من نمی‌دانم بحث سوء مدیریتی چه جوری است و چه جوری باید برطرف شود.

* بحث ملی بود و به پرسپولیس کمک شد، بحث استقلال ملی نیست؟
یک زمانی شاید مانند این اتفاق برای پرسپولیس رخ داد. من نمی‌گویم چرا به آنها کمک کردند، چون بحث ملی است و باید کمک می‌کردند و دست آن‌ها نیز درد نکند و ما نیز ناراضی نیستیم. ولی می‌گویم حالا که بحث استقلال است، قضیه ملی نیست؟ جوری نیست که بتوانند به استقلال کمک کنند؟ حالا به خاطر بحث سوء مدیریتی باید هواداران ما خون دل بخورد و نتواند تیمش را سال بعد در آسیا ببیند؟

* اگر تیم حفظ شود، فصل بعد حرف‌های زیادی برای گفتن داریم
به نظر من این تیم اگر برای فصل بعد حفظ شود، حرف‌های خیلی زیادی برای گفتن در آسیا دارد. ولی فکر می‌کنم ما تقریبا آسیا را از دست داده‌ایم. این اتفاقی است که نه من و نه هوادار نمی‌تواند با آن کنار بیاید.

* چهار ماه است حقوق نگرفته‌ام، شب عید بدون دریافتی به تعطیلات رفتیم
آن کسی که کم کاری کرده، هر کسی که می‌خواهد باشد... حالا خود من از آقای فتح‌الله‌زاده دلخوری دارم. چهار ماه است که یک ریال دریافتی نداشته‌ام. اولین بار است که پس از 11 سال بازی در لیگ برتر، شب عید بدون دریافتی به تعطیلات رفتم و تیم ما هیچ دریافتی نداشت. این اتفاق تا حالا برای خود من رخ نداده بود. هر جایی که بازی کرده بودیم، عرف است که همه بازیکنان دریافتی دارند. اما امسال این اتفاق رخ نداد.

* شب ما را جریمه می‌کنند، چه کسی شما را جریمه می‌کند؟
چهار ماه است که دریافتی نداشته‌ایم. خود من از این بابت دلخوری دارم. کادر مدیریتی را اصلا کنار خودمان احساس نکردیم. الآن نیز این صحبت‌ها را می‌کنم، احتمالا شب تماس می‌گیرند و می‌گویند درباره ارکان باشگاه صحبت کرده‌اید و جریمه... اصلا شما من را جریمه کنید، پس چه کسی شما را جریمه می‌کند؟ کدام کمیته انضباطی شما را صدا بزند و بخواهد درباره کارهایی که کرده‌اید و کارهایی که نکرده‌اید توضیح بدهید.

* باید قبل از ددلاین این موضوع حل می‌شد
به نظر من اصلا نباید کار به اینجا می‌رسید که درباره ددلاین صحبت کنیم. این موضوع باید خیلی زودتر از این صحبت‌ها حل می‌شد. متأسفانه این اتفاق رخ نداده و باز هم مانند چند سال گذشته ما و هواداران باید خون دل بخوریم و بابت اتفاقی که حقمان بوده رخ دهد ولی متأسفانه رخ نداده، ناراحت باشیم.

* یک فاجعه برای استقلال رخ داده است
به نظرم ددلاین تا ساعت 24 روز جمعه بود. من از خدا می‌خواهم این اتفاق رخ دهد و سال بعد در آسیا باشیم. ولی متأسفانه اگر اینگونه نشود، یک فاجعه بوده که برای باشگاه استقلال رخ داده است.

دیدگاه‌ها