کد خبر : 1898494 | 12 فروردين 1402 ساعت 11:35 | 32.6K بازدید | 13 دیدگاه

واکنش روزنامه اماراتی به تمدید قرارداد مجیدی

روزنامه امارات الیوم نوشت که به پاس نتایج خوب مجیدی، اتحاد کلباء قرارداد وی را تمدید کرده است.

واکنش روزنامه اماراتی به تمدید قرارداد مجیدی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که باشگاه اتحاد کلباء به صورت رسمی از تمدید قرارداد فرهاد مجیدی خبر داد. سرمربی سابق استقلال که در ابتدای فصل جاری راهی امارات شد تا به عنوان سرمربی لژیونر عرصه جدیدی را تجربه کند، نتایج موفقیت‌آمیزی را با این تیم کسب کرد.

باشگاه اتحاد کلباء نیز پس از مذاکرات با این سرمربی جوان، قرارداد او را برای فصل بعد تمدید کرد تا بدین صورت شایعاتی که درباره مقصد بعدی مجیدی در فصل بعد مطرح شده بود، رد شود.

روزنامه امارات الیوم در شماره امروز خود با بازتاب این خبر نوشت: باشگاه فوتبال اتحاد کلباء از تمدید قرارداد با فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی خود برای هدایت ببرها در فصل آینده لیگ حرفه‌ای ادنوک خبر داد. این برای قدردانی از موفقیت‌هایی است که مجیدی با این تیم در فصل جاری کسب کرده است.

این روزنامه در ادامه نوشت: فرهاد مجیدی موفق شد سطح تیم را از نظر فنی بالا ببرد و در بسیاری از دیدارهای فصل جاری موفق ظاهر شود. این تیم با 26 امتیاز و کسب 7 برد، 5 تساوی و 8 شکست در رده هشتم قرار دارد. امضای این قرارداد با حضور معاون رئیس باشگاه کلباء، محمد الزعابی و اعضای این باشگاه صورت گرفت.

دیدگاه‌ها