کد خبر : 1898517 | 12 فروردين 1402 ساعت 12:50 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

آمار این موضوع را تایید می‌کند:

مصدومیت آقای گل سری آ به نفع ناپولی!

مصدومیت ویکتور اوسیمن یک نگرانی بزرگ برای ناپولی به شمار می‌رود، اما از نظر آمار شرایط کاملا فرق دارد.

مصدومیت آقای گل سری آ به نفع ناپولی!

به گزارش "ورزش سه"، ویکتور اوسیمن مصدوم است و انتظار می‌رود حداقل دو بازی از سه بازی مقابل میلان در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد، اما ناپولی پیش از این در غیاب این مهاجم عملکرد فوق العاده‌ای داشته است.

روز گذشته بود که خبر مصدومیت مهاجم نیجریه‌ای از ناحیه ران پای چپ اعلام شد؛ مصدومیتی که او را در حساس‌ترین مقطع فصل حداقل چند هفته از میادین دور خواهد کرد و این نگرانی بزرگی برای هواداران به حساب می‌آید.

اوسیمن در بازی فردا مقابل میلان قطعا حضور نخواهد داشت و بازگشتش به ترکیب در دو دیدار رفت و برگشت مقابل همین تیم در چمپیونزلیگ نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با این حال، آمار حاکی از آن است که ناپولی در غیاب اوسیمن نه تنها بد نبوده، بلکه نتایج بسیار خوبی هم کسب کرده است.

1837564

آقای گل سری آ پیش از این به دلیل مصدومیت عضلانی در بخش زیادی از بازی‌های ماه سپتامبر و اکتبر را از دست داده بود و جالب است بدانید طی این مدت ناپولی به هفت برد از هفت بازی دست یافته بود. حتی میانگین گل‌های زده ناپولی در این مدت بیش از زمانی بوده که اوسیمن در زمین حضور داشته است (3.1 در برابر 2.4).

ناپولی در حضور اوسیمن متحمل سه شکست و صاحب 23 برد و سه مساوی شده است. جالب است بدانید در بازی رفت با میلان، ناپولی در حالی توانست به پیروزی 2-1 دست پیدا کند که اوسیمن از زمین خارج شده و جای خود را به جیوانی سیمئونه داد که گل برتری را به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها