کد خبر : 1898542 | 12 فروردين 1402 ساعت 15:37 | 18.8K بازدید | 9 دیدگاه

متحد و یکپارچه پیش می‌رویم

ریکاردو آلوز: همه چیز حل شد و مشکلی نیست

ریکاردو آلوز، هافبک تیم تراکتور، با انتشار یک استوری به شایعات چند روز اخیر واکنش نشان داد.

ریکاردو آلوز: همه چیز حل شد و مشکلی نیست

به گزارش "ورزش سه"، موضوع مرخصی ریکاردو آلوز برای حضور در جشن تولدش، تبدیل به جنجالی‌ترین موضوع چند وقت اخیر باشگاه تراکتور شده است. بازگشت دیرهنگام او باعث شد تا پاکو خمس، ستاره تیم خود را از لیست بازی نفت مسجدسلیمان خط بزند.

در این بین شایعات بیشتری هم در فضای مجازی منتشر شد که در فضای هواداری تراکتور بازتاب زیادی را داشت، اما ساعتی پیش پاکو خمس در مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد که مشکلی در این باره وجود ندارد و هواداران تراکتور نباید نگران باشند.

روز گذشته جلسه بین پاکو خمس، هوشنگ نصیرزاده و ریکاردو آلوز این مسئله را حل و فصل کرد و حالا نوبت به ریکاردو آلوز رسید تا با انتشار یک استوری به همه این شایعات و جنجال‌ها خاتمه دهد.

ویدئو: 276519

آلوز در استوری خود در خصوص وضعیت نوشت: «همه چیز حل شد و هرگونه سوءتفاهم برطرف شد. ما یک خانواده هستیم. مشکلاتی ظاهر شده بود که حل شده است. ما همه متحد و آماده‌ایم تا برای اهدافمان تا انتها بجنگیم.»

هافبک پرتغالی تیم تراکتور همچنین نوشت: «فردا آماده‌سازی برای یک بازی مهم را آغاز می‌کنیم و خانواده تراکتور کنار یکدیگر خواهند بود. من هیچ مشکلی با باشگاه و مربی ندارم.»

ریکاردو در پایان تاکید کرد: همه چیز حل شده است. ممنونم از تراکتور برای همه حمایت‌ها، با عذرخواهی از تمام اعضای باشگاه و هواداران.»

ریکاردو آلوز این فصل 12 پاس گل داده و به زعم بسیاری بهترین بازیکن تیم تراکتور بوده است.

1837604

دیدگاه‌ها