کد خبر : 1898577 | 12 فروردين 1402 ساعت 18:04 | 23.6K بازدید | 2 دیدگاه

درخشش در همه تقابل‌های اروپایی و داخلی؛

طیبی مقابل بارسلونا گل زد و ۴ تایی شد! (ویدئو)

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران تک گل پالما مقابل بارسلونا را در روز شکست تیمش به ثمر رساند.

طیبی مقابل بارسلونا گل زد و ۴ تایی شد! (ویدئو)

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری فوتسال اسپانیا، تیم پالما که حسین طیبی را در جمع پنج بازیکن اصلی و رأس ترکیب خود داشت و مسلم اولادقباد را در ابتدای بازی روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۱۶ امروز در شهر آنتکوئرا و یک سالن بی‌طرف در استان مالاگا، به مصاف بارسلونا رفت.

حسین طیبی که پیش از این موفقیت همراه با غیرت قزاقستان و بنفیکا پرتغال موفق به گلزنی مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا شده و در دیدار رفت لیگا ناسیونال اسپانیا نیز دروازه آبی‌اناری‌ها را باز کرده بود، امروز هم برابر این تیم به روند گل‌های خود ادامه داد و توانست باز هم دروازه بارسا را باز کند.

در شرایطی که پالما نمایش بهتری از بارسلونا ارائه کرده و توانسته بود حملات بیشتری به وجود بیاورد، در دقیقه ۱۵ روی یک ضدحمله سریع پس از یک ضربه ایستگاهی ناموفق، دروازه خود را باز شده دید و در ثانیه‌های پایانی نیمه اول هم گل دوم را دریافت کرد.

ویدئو: 276535

حسین طیبی که انگیزه زیادی مقابل آبی‌اناری‌ها داشت و امیدوار به گلزنی دوباره برابر این تیم بود، توانست در لحظات ابتدایی نیمه دوم پنالتی به دست آمده برای پالما را با شوت محکم و فریب دروازه‌بان بارسلونا تبدیل به گل کند و اختلاف را به حداقل برساند.

در شرایطی که انتظار می‌رفت پس از گل طیبی دوباره پالما سوار بر بازی شود، اما بارسلونا در دقیقه ۳۰ یک گل دیگر زد و در ثانیه‌های پایانی هم که یاران طیبی و اولادقباد روی به پاورپلی آورده بودند دو گل دیگر به ثمر رساند و در نهایت به برتری ۵ بر یک دست یافت تا فینالیست کوپا دل ری اسپانیا شود.

تیم فوتسال پالما با وجود شکست مقابل بارسلونا، امیدوار است در لیگا ناسیونال که رتبه دوم را به خود اختصاص داده، بهتر کند و بتواند به قهرمانی در این رقابت‌ها برسد؛ مسابقاتی که طیبی در آنجا ۱۳ گل به ثمر رسانده و اولادقباد هم ۵ گله است.

دیدگاه‌ها