کد خبر : 1898585 | 12 فروردين 1402 ساعت 18:35 | 167K بازدید | 74 دیدگاه

سجادی: این آمد و رفت‌ها طبیعی است

واکنش وزیر ورزش به استعفای مدیرعامل استقلال

سیدحمید سجادی نسبت به استعفای علی فتح‌الله‌زاده از مدیریت باشگاه استقلال، واکنشی مبهمی داشت.

واکنش وزیر ورزش به استعفای مدیرعامل استقلال

به گزارش “ورزش سه” وزیر ورزش و جوانان در خصوص استعفای علی فتح‌الله‌زاده از مدیریت باشگاه استقلال گفت: امروز با وجود اینکه تعطیل بود، بر حسب وظیفه در دفتر حضور داشتم و تا لحظه‌ای که خدمت شما هستم، رسماً و حتی غیررسمی یا تلفن و حتی پیامک در جریان این استعفا قرار نگرفته‌ام. این آمدن‌ها و رفتن‌ها در تمامی پست‌ها امری طبیعی است، اما مهم این است که اگر بابرنامه باشیم این آمدن‌ها و رفتن‌ها لطمه‌ای به ساختار نمی‌زند. باید اصل مطلب را دریابیم و به این فکر باشیم که باشگاه‌های معتبر  و باسابقه ما مثل باشگاه‌های سرخابی و بقیه باشگاه‌های معتبر ما خدایی ناکرده با تغییرات دچار لطمه نشوند. این وظیفه ذاتی ماست و بنده به همراه تمام معاونینم همواره حامی این دو باشگاه بوده و هستیم.

اما در ادامه کانال اطلاع‌رسانی وزارت ورزش به موضوع جالب توجهی اشاره کرد که اینگونه بود: «پول پرداخت بدهی به استراماچونی یک بار از سوی دولت و سازمان خصوصی‌سازی به مبلغ ٩٠ میلیارد تومان تامین شد، اما برخی سعی کردند این توپ به زمین دولت و وزارت ورزش بیفتد که با توجه به تهیه این پول توسط دولت، این منصفانه نبود.»

سجادی با اشاره به بدهی‌های باشگاه استقلال در پرونده اخیر گفت: این موضوع برای دو سال قبل است و از دو سال قبل همه این موضوع را می‌دانستند. ما هم یکی دو بار منابع مالی لازم را در اختیار دو باشگاه قرار دادیم و برای تمامی حمایت‌ها در چارچوب قانون در خدمت هستیم. از تمامی ظرفیت‌ها و مهلت‌های قانونی استفاده خواهیم کرد اما این حمایت‌ها در چارچوب قانون است، چرا که پس از حضور این دو باشگاه در محله واگذاری، قانون اجازه نمی‌دهد از منابع دولتی برای باشگاه‌ها استفاده کنیم.

وزیر ورزش افزود: تا جایی که قانون اجازه دهد از باشگاه‌ها برای شاد کردن و امیدوار نگه داشتن هواداران این باشگاه‌ها حمایت خواهیم کرد.

سجادی در پایان گفت: همان‌طور که گفتم، روال درباره مدیریت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به این شکل است که مدیران این دو باشگاه استعفایشان را در ابتدا تقدیم هیئت مدیره باشگاه می‌کنند و پس از بررسی این موضوع در هیئت مدیره، این موضوع به وزارت ورزش می‌آید و پس از آن این موضوع در جلسه‌ای فوری با حضور وزیر، معاونین و اعضای هیئت مدیره بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود.

دیدگاه‌ها