کد خبر : 1898603 | 12 فروردين 1402 ساعت 21:04 | 105K بازدید | 28 دیدگاه

دعوای کان و ماتئوس به‌خاطر اخراج ناگلزمان

اولیور کان، رئیس باشگاه بایرن مونیخ و لوتار ماتئوس، ستاره سابق این باشگاه، پیش از شروع دیدار بایرن و دورتموند در پخش زنده تلویزیونی درگیری لفظی پیدا کردند.

دعوای کان و ماتئوس به‌خاطر اخراج ناگلزمان

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع دیدار امشب بایرن مونیخ و بوروسیا دوتموند که در ورزشگاه آلیانز، خانه بایرن، در حال برگزاری است اولیور کان، رئیس باشگاه باواریایی، و لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان و ستاره سابق بایرن در پخش زنده تلویزیون اسکای بر سر اخراج یولیان ناگلزمان درگیری لفظی شدیدی پیدا کردند.

یولیان ناگلزمان هفته پیش به شکلی ناگهانی و غیرمنتظره اخراج شد و درحالی‌که رسانه‌های آلمانی مدعی بودند مدیران بایرن از مدتی پیش با توماس توخل در تماس بوده‌اند او به عنوان سرمربی جدید بایرن اعلام شد.

اولیور کان در مقابل دوربین اسکای درباره اخراج ناگلزمان گفت: "ماجرا خیلی بد پیش رفت. ما اصلا از درز کردن اطلاعات درونی باشگاه راضی نبودیم. این کارها در واقع مثل شلیک کردن به پای خودمان است. خیلی طبیعی بود که اولین کسی که باید از این موضوع باخبر می‌شد یولیان ناگلزمان بود و نه رسانه‌ها. این بود که شرایط سخت شد".

1837738

مجری شبکه اسکای از کان پرسید: "چرا قبل از توافق با توماس توخل در این باره با ناگلزمان صحبت نکردید؟"

رئیس بایرن مونیخ گفت: "شاید در دنیای تئوری این کار ممکن باشد ولی در واقعیت به این سادگی نیست. ما پروسه شفافی داشتیم ولی متاسفانه یولیان ناگلزمان چون در تعطیلات بود نمی‌توانست به دفتر باشگاه بیاید و همین باعث شد کار به مشکل بربخورد".

اینجا بود که ماتئوس وارد بحث شد و گفت نحوه برخورد بایرن با ناگلزمان با ارزش‌های باشگاه در تناقض بوده است.

اولیور کان که از این صحبت‌های ماتئوس خشمگین شده بود در پاسخ گفت: "خیلی دوست دارم از تو بپرسم که همیشه اینجا جلوی دوربین می‌ایستی و می‌گوید باشگاه بایرن سنتش را زیر پا گذاشته. تو دائما می‌گویی این کارها با شعارهای ما همخوانی ندارد. برایم خیلی عجیب است که چطور به این نتیجه می‌رسی. لوتار به نظرت ارزش‌های باشگاه ما چیست؟ تو بگو باید چکار می‌کردیم تا ما هم یاد بگیریم".

ماتئوس در پاسخ گفت:" من نمی‌خواهم علیه تو دعوای شخصی راه بیندازم. هر وقت خواستی به من زنگ بزن تا حرف بزنیم. من نمی‌گویم باشگاه وضعیت بدتری پیدا کرده. حرف من این است که سنت‌ها تغییر کرده. رهبران ما حالا سبک کاری متفاوتی دارند".

1831856

دیدگاه‌ها