کد خبر : 1898655 | 13 فروردين 1402 ساعت 12:52 | 57.3K بازدید | 13 دیدگاه

آخرین اظهارنظر رسمی درباره بارسلونا و مسی

متئو آلمانی، مدیر ورزشی بارسلونا، به شایعه انتقال لیونل مسی از پاری سن ژرمن به بارسلونا در تابستان آینده واکنش نشان داد.

آخرین اظهارنظر رسمی درباره بارسلونا و مسی

به گزارش ورزش سه، قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن پس از پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و بنابراین این فوق ستاره آرژانتینی می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد با هر باشگاهی قرارداد امضا کند.

در شرایطی که شایعات زیادی پیرامون انتقال مسی به بارسلونا وجود دارد، متئو آلمانی در اظهاراتی به روزنامه اسپانیایی اسپورت گفت: لئو یک بازیکن بزرگ برای باشگاه و تاریخ فوتبال است اما ما در حال حاضر روی تیم‌مان متمرکز هستیم، زیرا مسی اکنون در باشگاه دیگری حضور دارد. آینده به ما خواهد گفت که چه اتفاقی رخ می‌دهد.

او درباره گلزنی آنسو فاتی مقابل الچه گفت: آنسو فاتی بازیکن مهمی برای تیم و آینده بارسلونا است و فقط احتیاج دارد که در دو بازی متوالی، عملکردی متمایز ارائه دهد. او در شرایطی عالی به سر می‌برد.

آلمانی درباره پست جدید اریک گارسیا اظهار داشت: شرایطی وجود دارد که باعث می‌شود او در پست هافبک دفاعی بازی کند، زیرا او سبک بازی را به خوبی درک می‌کند. اگر مربی او را در آنجا قرار می‌دهد، قطعا مطمئن است که خوب کار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها