کد خبر : 1898682 | 13 فروردين 1402 ساعت 17:08 | 29K بازدید | 27 دیدگاه

با حضور مدیرعامل باشگاه اتفاق افتاد

بازگشت آلوز به تراکتور در روز سیزده بدر (عکس)

هافبک پرتغالی تراکتور از امروز به محل تمرین این تیم رفت و کار خود را با سرخ‌پوشان از سر گرفت.

بازگشت آلوز به تراکتور در روز سیزده بدر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو آلوز یکی از مردان خبرساز فوتبال ایران طی روزهای گذشته بوده است؛ بهترین پاسور لیگ که در بازی گذشته تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان غایب بود، بعد از بازی از برخورد پاکو خمس سرمربی تراکتور با خود خبر داد و البته که این مسئله ادامه‌دار نشد.

آلوز روز گذشته در یک استوری اینستاگرامی از مرتفع‌شدن اختلافات و کدورت‌ها با پاکو خمس خبر داد تا مشخص شود با وساطت‌ مدیران باشگاه این موضوع خاتمه یافته است.

1837884
ریکاردو آلوز با انگیزه بالا در تمرین تراکتور حضور یافت و آماده بازی با سپاهان خواهد شد.

هافبک پرتغالی تراکتور امروز هم به محل تمرین سرخ‌پوشان تبریزی رفت تا در تمرین سیزده‌بدری کار خود را از سر بگیرد و رسماً مشکلات او و پاکو خمس حل شده به نظر برسد.

نکته قابل‌توجه، حضور هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور در محل تمرین بود. نصیرزاده که واسطه اصلی در رفع کدورت میان آلوز و خمس بود، امروز هم هافبک پرتغالی را تا محل تمرین همراهی کرد تا این غائله بزرگ ختم به خیر شود.

1837883
هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور،‌ هافبک پرتغالی را تا زمین بنیان‌دیزل همراهی کرد تا شاهد ختم‌شدن غائله اخیر باشد.

با بازگشت آلوز به تمرینات تراکتور، حالا هواداران این تیم هم نفس راحتی خواهند کشید. بازیکنی که با 12 پاس گل مهندس لیگ برتر بیست و دوم محسوب می‌شود، خود را برای بازی حساس با سپاهان آماده می‌کند و بی‌شک این خبر خوبی برای پرشورهای تبریزی خواهد بود.

دیدگاه‌ها