کد خبر : 1898696 | 13 فروردين 1402 ساعت 20:48 | 44K بازدید | 31 دیدگاه

فوق ستاره فرانسوی تابستان به فروش می‌رسد؟

کور سوی امید برای رئالی‌ها، خرید احتمالی امباپه!

در حالی که قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن تا پایان سال ۲۰۲۴ است، اما این احتمال وجود دارد که او‌ در تابستان به فروش برسد.

کور سوی امید برای رئالی‌ها، خرید احتمالی امباپه!

به گزارش “ورزش سه” این فصل از مسابقات فوتبال برای کیلیان امباپه آن‌طور که دلش می‌خواست پیش نرفت. در جام جهانی قطر همراه با فرانسه مقابل آرژانتین شکست خورد و دوم شد و همچنین بار دیگر طعم تلخ حذف از لیگ قهرمانان اروپا را با پیراهن پاری سن ژرمن تجربه کرد.

او امسال در مجموع ۳۳ مسابقه انجام داده و ۳۱ گل به ثمر رسانده است؛ میانگین ۰/۹۴ گل در هر بازی. با این حال امباپه هشت پاس گل نیز به نام خود ثبت کرده که باعث می‌شود او با میانگین ۱/۱۸ تاثیرگذاری در هر گل تیمش مواجه شود. آماری خارق‌العا‌ده که میزان اهمیت این ستاره را مشخص می‌کند.

او سال گذشته در ۴۶ بازی، ۳۹ گل به ثمر رساند و ۲۶ پاس گل ارسال کرد. میانگین گلزنی وی ۰/۸۵ در هر بازی بود اما میزان تاثیرگذاری‌اش به رقم ۱/۴۱ رسید. آماری که نشان می‌دهد امباپه چه مقدار برای پی‌اس‌جی مهم است.

درست است که پاری سن ژرمن در چند سال اخیر به هدف اصلی‌اش یعنی قهرمانی در اروپا نرسیده اما این آمار از کیلیان امباپه ثابت می‌کند که او یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان بی برو و برگرد است.

1835332

عملکرد او باعث شده که قیمت آن توسط سایتی مثل ترنسفر مارکت حدود ۱۸۰ میلیون یورو تخمین زده شود. اما بدون شک می‌توان گفت که اگر تیمی قصد خرید فوق ستاره فرانسوی را داشته باشد باید مبلغی پیش از این‌ها هزینه کند.

تقریبا همه می‌دانند که امباپه در تابستان گذشته تا یک قدمی حضور در رئال مادرید پیش رفت اما در نهایت قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید کرد. با این حال بسیاری از رسانه‌های معتبر گزارش داده‌اند قرارداد این فوق ستاره با باشگاه فرانسوی ۲ فصل و تا پایان فصل ۲۰۲۴ است.

مسئله که باعث می‌شود درها برای ترک پی‌اس‌جی باز باشد. با این حال باشگاه فرانسوی اگر می‌خواهد بابت فروش امباپه درآمدزایی کند، باید او‌ را همین فصل به فروش بگذارد. مسئله‌ای که باعث می‌شود هواداران مادریدی باز هم امیدوار بوده و در انتظار این انتقال هیجان‎‌انگیز باشند.

دیدگاه‌ها